| کد خبر: 193889 |

احداث «شهر خودرو» در کنگاور

طرح احداث «شهر خودرو» در شهر کنگاور برای تسهیل در خدمات به شهروندان شد.

تین نیوز

شهردار کنگاور گفت : طرح احداث «شهر خودرو» در این شهر برای تسهیل در خدمات به شهروندان، جذب رضایت عمومی و جلوگیری از تردد‌های غیرضروری به شهر در حال تدوین است.

به گزارش  تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رامین صادقی شهردار کنگاور با تاکید بر اینکه توسعه پایدار شهری بیش از هر زمان دیگری برای کشور‌های در حال توسعه اهمیت دارد، گفت: بیش از ۷۰ درصد جمعیت شهرستان کنگاور یعنی ۵۱ هزار نفر در شهر زندگی می‌کنند.

وی گفت : در چنین شرایطی افزایش دسترسی شهروندان به خدمات و تسهیل در دریافت آن نقش مهمی در میزان رضایت‌مندی آنان دارد که با همین نگاه، شهرداری کنگاور، سعی داشته تا سطح کیفی زندگی شهروندان را هرچه بیش‌تر ارتقا دهد.

صادقی در ادامه با بیان این‌که احداث پروژه شهرخودرو نیز در این راستا انجام می‌شود، گفت: این پروژه به عنوان طرحی خاص است که می‌تواند علاوه بر دسترسی آسان برای شهروندان از بسیاری از تردد‌های غیرضروری جلوگیری و در کاهش آلودگی هوا نیز موثر باشد.

وی با بیان این‌که مرحله نخست شهر خودرو با احداث ۴۱ واحد صنفی آغاز خواهد شد، تصریح کرد: براساس آمار اتحادیه مشاوران خودرو کنگاور، تعداد ۴۱ واحد دارای مجوز در این شهرستان در حال فعالیت هستند که با احداث شهر خودرو باید به محل جدید جابه‌جا شوند.

شهردار کنگاور عملیاتی شدن این طرح را مستلزم حمایت فرماندار و همکاری اعضای شورای ترافیک و اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف دانست.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.