| کد خبر: 183079 |

آغاز عملیات آسفالت ۴۰ هزار متر مربع از معابر شهر خوسف

عملیات آسفالت ۴۰ هزار متر مربع از معابر شهر خوسف شروع شد.

تین نیوز

شهردار خوسف،  گفت: با اجرای آسفالت ۴۰ هزار مترمربع از معابر شهر خوسف، بیش از ۸۰ درصد معابر مسکن مهر خوسف آسفالت می شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از خبرگزاری شبستان، محسن علیزاده در خصوص مهم‌ترین اقدامات شهرداری خوسف در آستانه سال ۹۸، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن سال جدید و در آستانه نوروز ۹۸ عملیات آسفالت معابر مسکن مهر و بلوار شهدای عبادی با اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد ریال شروع شده و تا ۱۵ اسفند ماه به پایان خواهد رسید.

شهردار خوسف افزود: با اجرای این ۴۰ هزار متر مربع بیش از ۸۰ درصد معابر مسکن مهر خوسف آسفالت می شود، هم‌چنین در راستای اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان، حیاط دبیرستان انقلاب شهر خوسف نیز آسفالت شد.

وی گفت: لکه‌گیری، آسفالت معابر و محلات، زیباسازی بلوار ورودی و میادین سطح شهر، نصب پارچه رنگی و ۲۵۰ پرچم، نصب المان نوروزی، مشارکت در آماده‌سازی سایت گردشگری گواب و راه‌اندازی سایت‌بازی با ماشین‌های شارژی و احداث پارکینگ در آن مجموعه، بازسازی آیلند بلوارهای شهید یوسفی و شهید چمران به طول هزار متر در حال انجام است.

شهردار خوسف، شروع عملیات ادامه بلوار شهید مطهری به سمت جاده اصلی و آرامستان پایین شهر و زیرسازی آن، کاشت نهال مثمر و تزیینی گلخانه‌ای در میدان‌ها و بلوارها، نصب سرعت‌گیر و تابلو علائم راهنمایی و رانندگی بر اساس مصوبات شورای ترافیک، رنگ‌آمیزی جدول‌ها، بهسازی و پاک‌سازی میدان امام‌رضا  از دیگر مواردی بود که به آن اشاره کرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.