| کد خبر: 177856 |

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه

واریز ۷۰۰ میلیارد تومان پول اوراق مشارکت به حساب شهرداری/مشکلات حل شد

ماه‌هاست که از فروش اوراق مشارکت می‌گذرد اما به دلیل مشکلاتی که با بانک مرکزی به وجود آمده بود این پول به حساب شهرداری واریز نمی‌شد.

تین نیوز
مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: ۷۰۰میلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه مترو به فروش رسید و تا هفته آینده پول آن به حساب شهرداری واریز می شود.
 
به گزارش فارس، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه ، در خصوص آخرین وضعیت واریزی پول فروش اوراق مشارکت به حساب شهرداری تهران، گفت: مشکل با بانک مرکزی حل شده است و در حال طی کردن مراحل اداری هستیم.

وی با بیان اینکه 700 میلیارد اوراق مشارکت به فروش رسیده است و تا هفته آینده به حساب مترو واریز می‌شود، گفت: تمام این پول در خط 7 مترو هزینه می‌شود. 

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: ماه‌هاست که از فروش اوراق مشارکت می‌گذرد اما به دلیل مشکلاتی که با بانک مرکزی به وجود آمده بود این پول به حساب شهرداری واریز نمی‌شد.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم سال آلودگی هوا در تهران وجود دارد، گفت: توسعه حمل‌ونقل عمومی می‌تواند آلودگی هوا را کاهش دهد و باید مترو در اولویت توسعه قرار گیرد که در حال حاضر چنین است و مسئولان شهرداری تهران به این موضوع اهمیت می‌دهند.

امام در خصوص تأمین هزینه‌ها برای توسعه مترو گفت: باید برای این منظور برنامه‌ریزی شود و اگر پول نباشد نمی‌توانیم توسعه را انجام دهیم. 

 

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.