| کد خبر: 165722 |

◄ بازسازی سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس ورودی غربی پایتخت

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه21 از اجرای عملیات بازسازی سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس سطح ورودی غربی پایتخت درراستای اجرای «طرح ویژه نگهداشت شهر» خبر داد.

تین نیوز

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه21 تهران گفت: استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی یکی از نیازهای اساسی شهروندان تهرانی است که همین امر در کاهش آلودگی هوا و حجم ترافیک پایتخت تاثیر بسزایی دارد؛ در کنار آن ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تمیزی و نظافت اتوبوس‌ها، کاهش سرفاصله زمانی حرکت اتوبوس‌ها و رسیدگی به ایستگاه‌های اتوبوس و سرپناه آن‌ها و ... از مهم ترین وظایفی است که در دستور کار «طرح ویژه نگهداشت شهر» منطقه21 قرار دارد و با جدیت تمام دنبال می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، محمدرضا سالمی همچنین با بیان اینکه سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس علاوه بر زیبایی منظر شهری نقش مهمی در حفاظت شهروندان در فصول گرم و سرد سال دارند، افزود: در راستای تامین رفاه حال شهروندان ساکن در محدوده ورودی غربی پایتخت؛ معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه21 اقدام به بازسازی و تعمیر سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس سطح این منطقه کرد.

سالمی بابیان اینکه افزایش استقبال شهروندان از سیستم حمل‌ونقل عمومی و بهینه‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس از اولویت‌های مدیریت شهری است، تاکید کرد: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه21 در فواصل زمانی مشخص در حال تعمیر، نگهداری، تجهیز و ایمن‌سازی ایستگاه‌های بین خطوط است و نصب سیستم روشنایی سولار در داخل ایستگاه‌های اتوبوس، نظافت، شستشو و رنگ‌آمیزی سرپناه ایستگاه‌ها از جمله فعالیت‌های آن است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.