| کد خبر: 129182 |

توسعه حمل‌ونقل عمومی در شهر/ اداره آموزش و پرورش توسط مردم

تین نیوز

نایب رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر توسعه حمل و نقل گفت: در سال ۹۶ برنامه های ویژه ای برای گسترش توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه در بخش مترو و اتوبوس های جدید پیش بینی شده است.

 

به گزارش مهر، مرتضی طلایی  با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از طریق شورای شهر تهران برای پرداخت بدهی‌ها  در این زمینه کمیته‌ای تشکیل شد و جلساتی با مدیران دولتی برگزار کرد.

 

وی تصریح کرد: افرادی که در این کمیته حضور داشتند گزارشی از آخرین بدهی دولت به شهرداری تهیه کردند که رقم آن حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان بود.

 

نایب رئیس شورای شهر تهران در ادامه به اشاره به اینکه باید در شرایط لازم برای رفاه حال شهروندان فراهم شود، افزود: در این جریان باید تلاش شود در بخش‌های مختلف از جمله حمل و نقل و حوزه خدمات شهری شرایط خوبی در شهر فراهم شود.

 

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن روز معلم بیان کرد: معلمان یکی از قشرها جامعه هستند که باید به مسائل اقتصادی آنها توجه شود.

 

طلایی با اشاره به برخی از مشکلات معلمان در حوزه معیشت بیان کرد در این زمینه مسئولان مربوطه اقدامات لازم را در جهت رفع مشکلات آنها انجام دهند.

 

نایب رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد: با توجه به ظرفیتی که در مدیریت شهری در استان‌های مختلف وجود داریم می‌توانیم اداره آموزش و پرورش و مدارس را در اختیار مردم قرار دهیم و در واقع وزارت آموزش و پرورش نقش سیاستگذار را ایفا کند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.