| کد خبر: 128099 |

مهلت ارایه مدارک تا 5 اردیبهشت تمدید شد

تین نیوز

تین‌نیوز| مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک اعلام کرد: مهلت ارایه مدارک واجدین شرایط طرح ترافیک سالیانه96 اعم از حقیقی و حقوقی ، خبرنگاران و وانت بارها تا پایان وقت اداری 5 اریبهشت ماه تمدید شد.

 

به گزارش شهر نوشت، مصطفی قنبرنژاد با اشاره به درخواست های مکرر شهروندان مبنی بر تمید مهلت ارایه مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک شهر گفت : حسب موافقت معاون حمل ونقل و ترافیک ، آندسته از پذیرفته شدگان آرم طرح ترافیک سال 96 اعم از افراد حقیقی ، حقوقی ، خبرنگاران ، جانبازان و وانت بارها که تاکنون موفق به ارایه مدارک خود به دفاتر خدمات الکترونیک شهر نشده اند تا پایان وقت ادرای 5 اریبهشت ماه مهلت دارند نسبت به ارایه مدارک خود به دفاتر خدمات الکترونیک اقدام کنند .

 

مدیر واحد صدور ارم سازمان ترافیک با گلایه از اینکه تعدادی از شهروندان دقایق نود را برای انجام پروسه طرح ترافیکشان در نظر گرفته اند تاکید کرد : به طور حتم مهلت تعیین شده ( 5 اردیبهشت ) اخرین فرصت بوده و تمدید نخوهد شد .

 

قنبرنژاد با اشار به hینکه پیش hز این اعلام کردیم پس از تاریخ 31 فروردین تنها 10 دفتر خدمات الکترونیک مدارک تنها قشر خبرنگار و وانت بارها را تحویل خواهند گرفت تصریح کرد: به تمامی دفاتر اعلام شده تا 5 اردیبهشت مجاز به دریافت مدارک ، افراد حقیقی ، حقوقی ، خبرنگارن و وانت بارها هستند لذا شهروندان با مراجعه به تمامی دفاتر خدمات الکترونیک شهر میتوانند نسبت به تحویل مدراک خود اقدام کنند .

 

وی در پایان اظهار داشت: آرم طرح ترافیک سال 95 تنها تا فردا 31 فروردین ماه معتبر است و از شنبه 2 اردیبهشت ماه تنها آرم های طرح ترافیک سال 96 معتبر خواهند بود .

 

قنبرنژاد تاکید کرد: آندسته از شهروندانی که با درخواست طرح ترافیکشان موافقت شده اماهنوز مدارک خود را به دفاتر تحویل نداه اند و نسبت به پرداخت وجه تعرفه طرح ترافیک خود اقدام نکرده اند در نظر داشته باشند که تا زمان تحویل مدارک خود مجاز به تردد در محدوده نخواهند بود ، لذا این دسته از عزیزان از شنبه تا زمانی که مدارکشان را تحویل دفاتر دهند به منظور تردد در محدوه طرح ترافیک میتوانند از ارم های روزانه استفاده کنند .

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.