| کد خبر: 260405 |

تامین تجهیزات فرودگاه های مرزی 10 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد

مدیرکل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین تجهیزات ۵ فرودگاه مرزی سنندج، کرمانشاه، ایلام، اهواز و آبادان خبر داد.

تین نیوز

میرسعید صفی نیا مدیرکل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر فرودگاه ها در طول عملیات اربعین، به ۵ فرودگاه مرزی سنندج، کرمانشاه، ایلام، اهواز و آبادان مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صفی نیا اظهار کرد: با توجه به دستور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها، از فرودگاه های مرزی بازدید میدانی به عمل آمد و نیازسنجی لازم انجام شد.

وی با اشاره به رفع مشکل برق فرودگاه شهید سلیمانی اهواز گفت: با خریداری ۲ هزار و ۴۰۰ متر کابل برق، مشکل این فرودگاه برطرف شد.

مدیرکل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی شرکت فرودگاه ها ادامه داد: برای فرودگاه آبادان نیز تجهیزات رفاهی و تسهیلاتی نظیر چرخ دستی، آب سردکن و دست خشک کن خریداری شد تا زائران اربعین و دیگر مسافران در ترمینال فرودگاه آیت الله جمی با سهولت بیشتری تردد داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ صفی نیا با اشاره به گرمای شدید هوا در استان ایلام گفت: ترمینال موقت فرودگاه ایلام که به صورت موقت برای عملیات اربعین مورد بهره‎ برداری قرار گرفته، ۶ اسپیلت (۶۰ هزار) مجهز شده تا زائران در این ترمینال مشکلی بابت گرما نداشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.