| کد خبر: 193040 |

◄ پیگیری تصویب اصلاحیه اساسنامه فرودگاه پیام

وزرای راه و شهرسازی و ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بر پیگیری برای تصویب اصلاح اساسنامه فرودگاه پیام برای برقراری مجدد پروازهای مسافری در جلسه آتی هیات دولت تاکید شد.

تین نیوز

در نشست وزرای راه و شهرسازی و ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران  بر پیگیری تصویب اصلاحیه اساسنامه فرودگاه پیام برای برقراری مجدد پروازهای مسافری در جلسه آتی هیات دولت تاکید شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، در این نشست که پس از بازدید وزرای راه و شهرسازی و ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و نیز نمایندگان استان البرز در مجلس  از سطوح پروازی، تجهیزات ناوبری و ارتباطی و ترمینال مسافری فرودگاه پیام برگزار شد، وزیر راه و شهرسازی بر فراهم بودن استانداردهای لازم برای برقراری مجدد پروازهای مسافری فرودگاه تاکید کرد.

در این جلسه مقرر شد، برای تصویب اصلاح اساسنامه فرودگاه پیام در خصوص برقراری پروازهای مسافری در جلسه هفته آینده هیات دولت اقدام شود.

پس از این نشست، سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به همراه ابراهیم مرادی و سعید اکبری از اعضای هیات مدیره شرکت از برج مراقبت، باند، تجهیزات هواشناسی و ایستگاه آتش نشانی فرودگاه پیام بازدید کردند.

فرودگاه پیام سال ۶۹ در حوزه پروازهای باری و آموزشی آغاز به کار کرد و اکنون در مجموع ۲۲۰ نشست و برخاست روزانه در آن انجام می شود. از شهریور ۹۷ پروازهای مسافری این فرودگاه برقرار ولی پس از بروز سانحه هواپیمای ۷۰۷ متوقف  شد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.