| کد خبر: 190069 |

◄ برنامه ریزی برای اعزام و پذیرش ٥٠ میلیون مسافر در فرودگاه امام

ترمینال گالری سلام جلوه ای از خودباوری نیروهای داخلی است.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح رسمی ترمینال گالری سلام در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش  تین نیوز به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام، محمد اسلامی با اشاره به وجود استعدادها و توانمندی های داخلی در عرصه های گوناگون علم، فناوری و سازندگی گفت: ترمینال گالری سلام یکی از نمادهای مهم خودباوری در کشور است چراکه این ترمینال به دست متخصصان داخلی طراحی، احداث و تجهیز شده است.

وی ادامه داد: در ترمینال گالری سلام جلوه ای از توانایی های مهندسان و متخصصان ایرانی را در طراحی سازه اصلی، طراحی و ساخت تجهیزات و پیاده سازی سامانه های هوشمند بکار رفته در پروژه شاهد هستیم و این توانمندی موجب شد تا به مرحله تست عملیاتی ترمینال گالری سلام برسیم.

اسلامی با بیان اینکه بهره برداری و افتتاح ترمینال گالری سلام در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت افزود: بهره برداری از این ترمینال نقطه آغاز رسیدن به ظرفیت اعزام و پذیرش حداقل ٥٠ میلیون مسافر در سال در فرودگاه بین المللی امام  است و برنامه ریزی ها برای رسیدن به این هدف تهیه و تدوین شده و باید گام به گام اجرا شود.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: باید این باور در ما ایجاد شود که با استفاده از توان و دانش متخصصان داخلی می توانیم ظرفیت های جدیدی را فعال کنیم و طرح جامع توسعه شهر فرودگاهی امام را به اتمام برسانیم.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.