| کد خبر: 183001 |

◄ نیروی انسانی مهمترین سرمایه شرکت فرودگاه‌ها هستند

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران عنوان کرد: کارکنان به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه شرکت فرودگاه‌ها با مشارکت در تصمیم سازی و تصمیم‌گیری و اجرای برنامه‌ها موجبات اعتلای این شرکت را فراهم کنند.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران عنوان کرد: کارکنان به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه شرکت فرودگاه‌ها با مشارکت در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری و اجرای برنامه‌ها موجبات اعتلای این شرکت را فراهم کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری در اولین مصاحبه‌اش به عنوان مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن ابراز خوشحالی از بازگشت مجدد به خانواده بزرگ شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهار امیدواری کرد؛ با تشکیل جلسات هیات مدیره و هم‌فکری با بدنه کارشناسی و متخصص شرکت به‌ویژه بخش‌های عملیاتی فرودگاهی و هوانوردی، امکانات ایجاد شده را بازنگری کنیم و نیازهای آن بخش‌ها را برای به‌روزرسانی تجهیزات در راستای اهداف بلندمدت شرکت که همان ایمنی و ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران است، شناسایی، برنامه‌ریزی و اجرایی کنیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها از نیروی انسانی به‌عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان‌ها و شرکت‌ها یاد کرد و اظهار داشت: گرچه این سرمایه بزرگ در حساب‌های مالی دیده نمی‌شوند اما در عملکرد دستگاه‌ها نیروی انسانی به‌عنوان مهم‌ترین و مؤثرترین عامل افزایش و ایجاد ارزش ثابت شده هستند.

وی خاطرنشان کرد: در شرکت فرودگاه‌ها هم کارکنان و همکاران متخصص به‌عنوان سرمایه بزرگ ما در بخش‌های مختلف اعم از عملیات و پشتیبانی می‌توانند در مسیر برنامه‌ها و اهداف شرکت با مشارکت در تصمیم سازی و تصمیم‌گیری و اجرای آن موجبات اعتلای شرکت را فراهم کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 1

    بهترین تبریکات را به جناب اقای امیر مکری عرض نموده و همچون گذشته با توجه به سوابق درخشان کارنامه خود در مقاطع مختلف از ایزد مننان خواستاریم

  • ناشناس 1 1

    واقعا بوی گل و سوسن و یاسمن امد و..و‌.و جناب اقای امیر مکری ضمن خوش امد به شرکت فرودگاهها سلامتی و سعادت و پیشرفت شما را در عرصه هوانوردی که سابقه درحشانی در ان دارید صمیمانه تشکر و قدر دانی مینماییم

  • ناشناس 2 1



    بهترین تبریکات را به جناب اقای امیر مکری عرض نموده و همچون گذشته با توجه به سوابق درخشان کارنامه خود موفقیت هر چه بیشتر ایشان را در مقاطع مختلف بخصوص ریاست شرکت فرودگاهها و ناوبری کشور از ایزد مننان خواستاریم

  • کارگران شرکت گل پودینه 0 0

    امیدواریم ایشان یک نظری هم به کارگرانی که مدتهاست توسط پیمانکاران و بعضی از مدیران مورد اجحاف قرار میگیرند داشته باشند و چند ماه حقوق کارگرانیکه توسط پیمانکار سابق ( شرکت بیتا مهرکیش ) پرداخت نشده اقدام نمایند . با تشکر (واحد جمع اوری چرخهای حمل بار مسافر)