| کد خبر: 162611 |

با صدور بیانیه اعلام شد:

حمایت انجمن پایانه‌داران بندری ایران از اقدامات وزیر راه و شهرسازی در دولت تدبیر و امید

انجمن پایانه داران کشور و اعضای فعال آن که در کلیه بنادر جنوبی و شمالی کشور بیش از ۱۰هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده و بیش از ۱۰ هزار نیروی انسانی متخصص و متجرب دارد، حمایت قاطع خود را از وزیر محترم راه و شهر سازی اعلام کرد.

تین نیوز

انجمن پایانه داران کشور و اعضای فعال آن که در کلیه بنادر جنوبی و شمالی کشور بیش از ۱۰هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده و بیش از ۱۰ هزار نیروی انسانی متخصص و متجرب دارد، حمایت قاطع خود را از وزیر محترم راه و شهر سازی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی انجمن پایانه داران بندری ایران طی ارسال نامه‌ای حمایت خود از اقدامات عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی را اعلام کردند.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق 

راه رسیدن به توسعه اقتصادی در مجامع صنعتی با تقویت بخش حمل و نقل امکان پذیر است. حمل و نقل یکی از اصلی ترین ارکان اقتصاد ملی است که بصورت عام چتر پوششی کلیه زمینه های تولید، توزیع و مصرف کالا و خدمات بوده و نقش بسیار موثری در ارتقاء کلیه فعالیت‌های اقتصادی دارد و راه رسیدن به توسعه اقتصادی پایدار با تقویت حمل و نقل امکان پذیر می باشد. 

باید اذعان داشت که این وزارتخانه کلیدی و تاثیر گذار در حوزه حمل و نقل و اقتصاد کشور به هیچ وجه تقویت نگردیده بلکه با بهانه های واهی مورد بی مهری نیز واقع شده است. 

حال که وزارت راه و شهرسازی در سالیان اخیر با حضور جناب آقای دکتر عباس آخوندی و مدیران شایسته ، متعهد و متخصص سازمان‌های تابعه راه خود را پیدا نموده و با اقتدار  در جاده سازندگی وپیشرفت جهت رفع عقب افتادگی ها قرار گرفته هر گونه تغییری در سطح وزارت راه و شهرسازی در این مقطع زمانی را تلاش در جهت ایجاد وقفه در رشد بالنده حمل ونقل به عنوان شریان اصلی توسعه اقتصادی کشور می‌دانیم. 

جناب آقای دکتر عباس آخوندی با شهامت تمام و با اندیشه خلاق و مبتکر اقدامات مهمی را در حوزه بندری و دریائی کشور انجام داده که اهم آن بشرح ذیل ایفاد می‌گردد:

- انتخاب مدیران شایسته و لایق در سازمان بنادر و دریانوردی 

- مبارزه با انحصار در کلیه بنادر کشور 

- جلوگیری از ایجاد هرگونه رانت 

- حمایت قاطع از بخش خصوصی  در بنادر

- افزایش سهم ایران در منطقه خلیج فارس با احداث ترمینالهای کانتینری

- افزایش سطح رقابت پذیری بنادر کشور

- حضور فعال ۲۴ خط کشتیرانی لاینری و معتبر خارجی

- حضور سرمایه گذاران خارجی در بنادر کشور

-توسعه محور شرق و احیای بنادر مکران

-توسعه گردشگری در بنادر کشور

- فعال نمودن بنادر کوچک و غیر فعال کشور

انجمن پایانه داران کشور و اعضای فعال آن که در کلیه بنادر جنوبی و شمالی کشور بیش از ده هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده و بیش از ده هزار نیروی انسانی متخصص و متجرب دارد ، حمایت قاطع خود را از وزیر محترم راه و شهر سازی اعلام می دارد و اعتقاد راسخ دارد که تغییرات در این وزارتخانه کلیدی باعث ایجاد وقفه در عملکرد شتابان آن دارد و تاثیر منفی بر عملکرد این وزارتخانه خواهد داشت.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.