| کد خبر: 178557 |

◄ دانشگاه صنعتی اصفهان پنج دستگاه رادار MSSR برای شرکت فرودگاه‌ها می‌سازد

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان از تحویل پنج دستگاه رادار ثانویه MSSR به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در راستای توافقنامه منعقد شده میان دو طرف خبر داد.

تین نیوز

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان از تحویل پنج دستگاه رادار ثانویه MSSR به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در راستای توافقنامه منعقد شده میان دو طرف خبر داد.

محمود مدرس هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه میان دانشگاه صنعت اصفهان و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی توضیح داد: همان‌طور که اطلاع دارید امسال به دلیل این‌که سال حمایت از کالای ایرانی است سازمان و شرکت‌های مختلف قصد و عزم جدیشان این است تا بتوانند از توانمندی‌های داخل استفاده کنند تا امکان ساخت تجهیزات و تکنولوژی‌هایی که در ایران امکان‌پذیر است،  فراهم شود.

وی در ادامه عنوان کرد: یکی از مواردی که ما در طول سال‌های گذشته با آن مشکل داشتیم در حوزه بحث‌های ناوبری هوایی و صنایع وابسته به آن بود که خوشبختانه در طول حدود 30‌سال گذشته تجربه بسیاری در زمینه انواع ساخت و طراحی رادارها کسب کرده‌ایم.

مدرس هاشمی ابراز کرد: گرچه در ابتدا به دلیل نیازی که کشور داشت عمده کارهای رادار در امور دفاعی و نظامی بود ولی قطعاً تجربه‌ای که در دانشگاه‌ها حاصل شده هم به لحاظ نیروی  انسانی و هم تجهیزات و دانش فنی که به دست آمده این را امکان‌پذیر کرده که ما در حوزه سیول و بحث‌های فرودگاهی بتوانیم ورود کنیم.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این‌که ما از مدت‌ها پیش با شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی در تماس و رایزنی بودیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این رایزنی منجر به یک توافقنامه بین دانشگاه صنعتی اصفهان و شرکت فرودگاه‌ها شد که امیدوارم هر چه زودتر این توافقنامه به قرارداد منجر شود.

او تصریح کرد: به منجر این توافقنامه دانشگاه صنعتی اصفهان پنج دستگاه رادار ثانویه MSSR به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تحویل داده خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.