| کد خبر: 175918 |

◄ تاکید بر تجهیرات به‎روز و آرامش‎بخش بودن تکنیکال بلاک

مه‎آبادی از پروژه بهسازی ساختمان تکنیکال بلاک مهرآباد بازدید کرد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوای ایران، با حضور در فرودگاه مهرآباد روند اجرا و پیشرفت پروژه بهسازی ساختمان تکنیکال بلاک این فرودگاه را موردبررسی قرارداد و گفت: در طول اجرای پروژه و تجهیز ساختمان علاوه بر استفاده از تجهیزات به‎روز و استاندارد باید برای طراحی محیطی آرامش‎بخش برای کنترلرها نیز برنامه‎ریزی شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه مهرآباد، رحمت‎اله مه‎آبادی با تاکید بر سرعت بخشیدن به روند اجرای این پروژه گفت: با توجه به ترافیک بالای پروازها و اهمیت فراوان زیرساخت‎های هوانوردی، پیشرفت سریع کار همراه با به‌کارگیری تجهیزات و امکانات باکیفیت و مطابق با استانداردهای روز در این پروژه اهمیت بسیار زیادی دارد و می‎طلبد که در محیطی که روزانه بیش از 12 ساعت پی‌درپی از وقت همکاران در آن می‎گذرد به این نکات توجه شود.

وی افزود: اکنون با اجرای هم‌زمان نصب سوئیچینگ و بهسازی ساختمان تکنیکال بلاک، این پروژه اهمیت و حساسیت بالایی یافته است و نباید وقفه‌ای در اجرای این پروژه به وجود آید تا علاوه بر تامین رفاه کنترلرها با رعایت استانداردسازی محیط کار عملیاتی، محیطی امن برای انجام وظایف آن‌ها و افزایش ایمنی پروازها به ایجاد شود.

در این بازدید ابراهیم مرادی عضو هیات مدیره و راهبر امور هوانوردی، سعید اکبری معاون عملیات هوانوردی و میرسعید صفی‎نیا مدیرکل فرودگاه مهرآباد نیز حضور داشتند.

پیش‌ازاین و در 20 اکتبر و روز جهانی مراقبت پرواز، مه‎آبادی به همراه همین هیات در جمع کارکنان مراقبت پروار فرودگاه مهرآباد حضور یافت و به دلیل فعالیت‎های اثرگذارشان در سال 96 از آن‌ها تقدیر و تشکر کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.