| کد خبر: 175723 |

◄ افزایش توان هندلینگ پروازها با افتتاح باند 29 راست مهرآباد

در آینده نزدیک با استفاده هم‌زمان از باندهای 29 چپ و راست این فرودگاه توان هندلینگ و برقراری جریان ترافیک‌های خروجی افزایش می‌یابد.

تین نیوز

معاون عملیات شرکت هواپیمایی کارون با ابراز خرسندی از پایان بهسازی باند 29 راست فرودگاه مهرآباد تاکید کرد: در آینده نزدیک با استفاده هم‌زمان از باندهای 29 چپ و راست این فرودگاه توان هندلینگ و برقراری جریان ترافیک‌های خروجی افزایش می‌یابد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محمد محمودی بابیان این مطلب عنوان کرد: به‌زودی باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد نیز بهسازی می‌شود و در آینده نزدیک به‌طور هم‌زمان از دو باند استفاده خواهد شد که با تحقق این امر شاهد کاهش تاخیرهای پروازها در فرودگاه پرترافیک مهرآباد خواهیم بود.

معاون عملیات شرکت هواپیمایی کارون بابیان این‌که فاصله دو باند راست و چپ فرودگاه مهرآباد استاندارد است و می‌توانیم در آینده نزدیک از 29 راست برای تیک‌آف و از 29 چپ برای لندینگ استفاده کنیم، افزود: کاهش مصرف سوخت، کم شدن تاخیرها و درنتیجه افزایش رضایت مسافران از مزایای استفاده از دو باند در فرودگاه مهرآباد است.

محمودی هم‌چنین گفت: بااینکه شیب باند 29 راست نسبت به زمان قبل از بهسازی اضافه‌تر شده و برای ورود با تاکسی وی آلفا فاصله کمی دارد، درعین‌حال این باند بتنی کم‌ترین میزان چاله را ایجاد می‌کند و مقاومت آن از باندهای آسفالتی بیش‌تر است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.