| کد خبر: 175728 |

◄ پیام تبریک مه‎آبادی به مناسبت روز جهانی مراقبت پرواز

مه‎آبادی به مناسبت روز جهانی مراقبت پرواز تبریک گفت.

تین نیوز

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی روز جهانی مراقبت پرواز را به کنترلرهای ترافیک هوایی تبریک گفت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، رحمت‎اله مه‎آبادی در متن پیام خود چنین آورده است:

ز یُمْنِ چشمت آسمان، آرام و آبی، در امان

می‌پاییَم چون می‌پرم، بیدار چشمِ مهربان!

ارائه سرویس‎های کنترل ترافیک هوایی به‌عنوان بخش کلیدی مدیریت ترافیک هوایی، جلوه‌گاهی است که سطح هوانوردی یک کشور را در دید مشتریان این خدمات یعنی شرکت‎های هواپیمایی، به تصویر می‎کشد.

سازمان هواپیمایی کشوری جهانی نیز در راهبرد CNS-ATM بر این مهم صحه می‎گذارد که نهایتا Communication، Navigation و Surveillance می‎بایست در ATM متبلور شود تا ارمغان آن برای مسافران آسمان، فضایی ایمن و به‌دوراز خطر باشد. در تحقق ATM، نقش ATC از اهمیت بی‌بدیلی برخوردار است و در ارائه‌ سرویس ATC نقش کنترلر ترافیک هوایی هیچ جایگزینی نداشته و به‌زعم بسیاری از متخصصین، نخواهد داشت.

بهترین بهانه برای تقدیر از کنترلرهای متخصص ترافیک هوایی کشور که از بدو شکل‎گیری این حرفه تاکنون اجازه نداده‎اند خدشه‎ای به ایمنی آسمان ایرانشهر وارد شود، روز جهانی کنترلر ترافیک هوایی 28 مهرماه است. بدون شک خدمات ارزشمند یکایک شما والاهمتان، علیرغم همه تنگناهای موجود، موجب حفظ و ارتقا ایمنی، افتخار شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در عرصه‌های ملی و بین‎المللی صنعت هوانوردی، توسعه صنعت حمل‌ونقل هوایی و اقتدار و صلابت بیش‌ازپیش جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

این‌جانب نیز فرارسیدن 28 مهر (20 اکتبر) روز جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی، روز ارج نهادن و قدردانی از زحمات و کوشش‎های بی‌وقفه شما عزیزان را مغتنم شمرده و خدمت تک‌تک شما همکاران ارجمند تبریک و تهنیت عرض می‎کنم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.