| کد خبر: 237307 |

◄ افتتاح ۴۷ کیلومتر بزرگراه در استان زنجان

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: ۱۷۰ کیلومتر بزرگراه در استان زنجان در حال احداث است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: ۱۷۰ کیلومتر بزرگراه در استان زنجان در حال احداث است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خیرالله خادمی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح راه‌ در استان زنجان و در جمع خبرنگاران گفت: امروز با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی خوشبختانه ۴۷ کیلومتر از مسیرهای بزرگراهی استان زنجان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: احداث ۴۷۱ کیلومتر مسیر بزرگراهی در استان زنجان در برنامه کاری شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور قرار داشته است. خوشبختانه نزدیک به ۱۲۴ کیلومتر در حال بهره‌برداری است، نزدیک به ۱۷۰ کیلومتر در حال اجراست و مابقی نیز منتظر تکمیل مطالعات و انتخاب پیمانکار است.

خادمی افزود: یکی از محورهای مهم، محور زنجان به سمت بیجار و استان کردستان است که محوری با ترافیک بین دو استان محسوب می‌شود. امروز در این استان ۳۵ کیلومتر از این محور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. همچنین در محور سلطانیه به سمت کبودرآهنگ که محور مواصلاتی استان زنجان به سمت استان همدان است، ۱۲ کیلومتر آماده شده که مور بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای احداث این ۳۵ کیلومتر در سنوات مختلف نزدیک به ۱۱۰ میلیارد تومان از منابع اعتباری دولت هزینه کردیم که ارزش به روز پروژه نزدیک به ۳۶۰ میلیارد تومان است. امیدواریم با تکمیل بخش باقی‌مانده این محور تا بیجار کل محور چهارخطه شود.

وی افزود: با تکمیل خطوط، افزایش ظرفیت و چهارخطه کردن محور قطعا ایمنی محور افزایش و تصادفات کاهش پیدا کرده و زمینه برای توسعه اقتصادی منطقه فراهم خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.