| کد خبر: 180857 |

◄ توسعه راه‌های آسفالته پس از انقلاب اسلامی

طی 40 سال پس از انقلاب ازنظر پوشش جاده‌های آسفالته در کشور یک حرکت جهشی داشته‌ایم.

تین نیوز

طی 40 سال پس از انقلاب ازنظر پوشش جاده های آسفالته در کشور یک حرکت جهشی داشته ایم. سیدحسین میرشفیع، معاون ساخت و توسعه آزادراه ها بابیان این مطلب اعلام کرد: در شرایطی که برخی از مراکز استان های ما پیش از انقلاب مانند استان کهگیلویه وبویراحمد فاقد راه های آسفالته بودند امروز بسیاری از مسیرهای شبکه اصلی و فرعی کشور تکمیل شده و بسیاری از جمعیت روستایی نیز از راه های آسفالته بهره مند شده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، میرشفیع افزود: همه کشورها این دغدغه را دارند منابعی که باید برای توسعه زیرساخت ها اختصاص یابد منابع محدودی هستند بااین حال ما شرایطمان به دلیل فروش نفت بهتر است و درآمدهای نفتی از سال 50 باید قاعدتاً به بهبود بهتر توسعه زیرساخت ها اختصاص می یافت ولی با عدم مدیریت منابع این امر محقق نشد.

او ادامه داد: متأسفانه نظام توزیع اعتبارات و فنی اجرایی کشور درگیر موضوع بودجه است و تا زمانی که بودجه مصوب تخصیص نیابد پروژه ها اجرایی نمی شود درحالی که در کشورهای دیگر اگر یک قرارداد پیمانی بسته می شود منابع موردنیاز پروژه توسط بانک تأمین شده و دولت یا پیمانکار با بانک تسویه حساب کرده و تأخیری در تأمین منابع وجود ندارد.

او بابیان اینکه کشور با پروژه های نیمه تمام بسیاری مواجه است تصریح کرد: باوجود این که در پروژه های نیمه تمام سرمایه گذاری قابل توجهی صورت گرفته است؛ اما به دلیل عدم تخصیص منابع درحال حاضر این پروژه ها قابل بهره برداری نیستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.