| کد خبر: 176520 |

◄ کسب رتبه اول شرکت ساخت وتوسعه در تحقق دولت الکترونیک

شرکت ساخت وتوسعه در تحقق دولت الکترونیک رتبه اول را کسب کرد.

تین نیوز

شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در ارزیابی اقدامات و خدمات در تحقق دولت الکترونیک از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، موفق به کسب رتبه نخست در بین 93 دستگاه اجرایی کشور شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، براساس قانون برنامه ششم توسعه دستگاه‌های اجرایی کشور موظف هستند تا برنامه‌‌ها و اهداف خود را هم‌سو با شاخص‌های توسعه دولت الکترونیک اجرا کنند و شرکت ساخت وتوسعه با برنامه‌ریزی در این راستا به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات توانست در بین 93 دستگاه اجرایی دولت از سوی سازمان فناوری اطلاعات ایران رتبه نخست را کسب کند.

 تاکنون ارزیابی‌های در چهار مرحله صورت گرفته است و در نوبت چهارم، شرکت ساخت وتوسعه  در حوزه برنامه‌های تعاملی، تراکنشی، یکپارچگی و مشارکتی  موفق به کسب رتبه اول شد که نسبت به ارزیابی نوبت سوم، هفت رتبه ارتقا پیدا کرده است.

 در همین راستا از سوی شورای‌عالی‌فناوری‌اطلاعات کشور کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تا به منظور ایجاد و هماهنگی در برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت بر توسعه خدمات الکترونیکی و اجرای آن، کارگروه توسعه خدمات الکترونیکی تشکیل دهند و این موضوع به استناد ماده پنج «ضوابط فنی و اجرایی توسعه دولت الکترونیک» باید اجرایی شود.

اتصال به مرکز ملی تبادل اطلاعات و پیاده‌سازی وب سرویس‌های دستگاه اجرایی در مرکز ملی تبادل اطلاعات و ارایه خدمات به سایر دستگاه‌ها بخش دیگری از  شاخص‌های ارزیابی دوره پنجم است که از سوی این شورا به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

اتصال به سامانه کارپوشه ملی ایرانیان و ارایه خدمات در سکوی دولت همراه نیز بخش دیگری از شاخص‌های ارزیابی مرحله بعدی تحقق دولت الکترونیک است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.