| کد خبر: 153227 |

◄ افزایش اعتبار راه‌آهن اردبیل-میانه در بودجه 97

علی‌اکبر حاجی‌محمدی مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در امور زیربنایی و عمرانی در سفر به اردبیل از راه‌آهن اردبیل-میانه بازدید کرد.

تین نیوز

علی‌اکبر حاجی‌محمدی مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در امور زیربنایی و عمرانی، در سفر به اردبیل از راه‌آهن اردبیل-میانه بازدید کرد.

در این بازدید افزایش اعتبار این پروژه در بودجه سال 97 مورد بررسی قرار گرفت. حاجی‌محمدی پروژه راه‌آهن اردبیل-میانه را از اولویت‌های شبکه ریلی ایران دانست و افزود:  در تنظیم بودجه سال 97 سازمان برنامه و بودجه با نگرش افزایش اعتبارات به این پروژه توجه کرده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، علی کاظمی مدیر حوزه طرح‌های شرکت ساخت و توسعه در استان اردبیل، گفت: تامین قسمتی از مطالبات پیمانکاران راه‌های شریانی استان و پروژه‌هایی که در پیوست ۱ قانون بودجه قرار دارند از مسائلی بود که دکتر حاجی‌محمدی در رابطه با انجام آن قول همکاری و مساعدت داد.

علی کاظمی راه‌آهن اردبیل-میانه را یکی از پروژه‌­های مهم کشور دانست و افزود: این خط ریلی به طول ۱۷۵ کیلومتر با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله زیرسازی در حال اجرا است که تا کنون ۴۴۰ میلیارد تومان در آن هزینه شده است.

او اعتبار مصوب سال جاری این پروژه را حدود ۸۷ میلیارد تومان اعلام کرد که از این رقم حدود ۵۰ میلیارد تومان آن از محل اوراق اسناد خزانه اسلامی تخصیص داده شده است و برای اتمام آن به مبلغی معادل هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است. 

مدیر حوزه طرح‌های شرکت ساخت و توسعه در استان اردبیل ادامه داد: در چشم‌انداز توسعه شبکه ریلی کشور، اتصال استان اردبیل به راه‌آهن در اولویت قرار دارد که با توجه به راهکارهای اندیشیده شده در رابطه با تامین مالی این پروژه با سرعت در حال ساخت است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.