| کد خبر: 226740 |

قرارداد خرید 630 واگن مترو تهران در انتظار امضای الحاقیه

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تسریع در امضای الحاقیه قرارداد خرید 630 واگن مترو تهران تاکید کرد.

تین نیوز

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تسریع در امضای الحاقیه قرارداد خرید 630 واگن مترو تهران تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سید محمود میر لوحی در دویست و هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری خطاب به وزارت کشور گفت:  آقای رحمانی فضلی همانگونه که استحضار دارید بسیاری از مصوبات و تصمیمات دولت محترم یازدهم و دوازدهم در موضوع حمایت از حمل و نقل عمومی به نتیجه محسوس و ملموس نرسیده، واگن و اتوبوس مورد نیاز تهران همچنان در وضعیت نگران کننده است.

وی افزود: با این وصف خرید ۶۳۰ واگن مترو تهران پس از چهار سال طی مراحل تشریفات قانونی به واسطه های مزاحمت های ترامپ و تحریم‌ها متوقف مانده بود که اخیراً با ارائه الحاقیه به نظر می‌رسد زمینه فعال شدن قرارداد فراهم شده است. لذا مستدعی است نسبت به امضا الحاقیه قرارداد بذل عنایت فرمایید.

وی تاکید کرد: ما که می دانیم 18 ماه از زمانی که این قرارداد امضا شود طول می کشد تا اولین واگن در اختیار مترو قرار گیرد اما در نظر داشته باشید که بسیاری از  واگن های موجود تهران 25 سال عمر دارند و لذا تعلل بیش از این در خرید و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی تهران روا نیست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.