| کد خبر: 246748 |

در پایانه حمل و نقل و پاسگاه های پلیس راه تهران؛

طرح کنترل و نظارت بر شرکت های حمل و نقل و رانندگان اجرا می شود

طرح کنترل و نظارت بر حمل و نقل کالای استان تهران با همکاری دفاتر ستادی ذی ربط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، از 22 مرداد تا 2 شهریور سال جاری به مدت 10 روز، در پایانه بار تهران و محورهای مواصلاتی استان تهران اجرا شد.

تین نیوز

طرح کنترل و نظارت بر حمل و نقل کالای استان تهران با همکاری دفاتر ستادی ذی ربط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، از 22 مرداد تا 2 شهریور سال جاری به مدت 10 روز، در پایانه بار تهران و محورهای مواصلاتی استان تهران اجرا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، مهرداد حمداللهی مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای این سازمان ، هدف از اجرای این طرح را نظارت بر فعالیت شرکتهای حمل و نقل مستقر در پایانه بار تهران و عملکرد رانندگان و همچنین نظارت بر وضعیت پایانه بار اعلام کرد و افزود : تیم اعزامی از ستاد سازمان در پایانه بار تهران مستقر ودر این راستا چک لیست های نظارتی جداگانه تهیه و تکمیل گردید.


وی درخصوص وضعیت شرکت های حمل و نقل و رانندگان استان تهران اظهارداشت : دراین استان 404 شرکت حمل و نقل کالا دارای پروانه فعالیت است که از این تعداد 248 شرکت حمل ونقل در پایانه حمل و نقل کالای تهران مستقر می باشند و تعداد 14هزارو763 نفر راننده بخش کالا فعالیت دارند که سالانه بالغ بر3 میلیون و 590 هزارسفرو میزا ن 35میلیون و 672هزارتن کالای حمل شده ، از جایگاه بسیار بالایی در بخش حمل و نقل کالای کشور برخوردار بوده و به لحاظ تولید و جذب سفر باری رتبه اول کشور را به خود اختصاص می دهد.


ایشان افزود: با توجه به اجرای طرح مذکور تعداد 152 شرکت حمل ونقل مورد نظارت و کنترل قرار گرفته و مدارک و اسناد حمل 67 نفر از رانندگان و ناوگان مربوطه خارج شده از پایانه مورد کنترل قرار گرفته و چک لیست های آنان تکمیل گردیده و وضعیت غرفه ها و ورودی و خروجی پایانه بار ساماندهی شده است .


مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا اظهار نمود: در 4 مرحله نیز با استقرار اکیپ کنترل دروازه ای در چهار نقطه از راههای خروجی تهران در پاسگاه پلیس راه (محور قدیم تهران – قم) ، پاسگاه پلیس راه محور تهران- ساری( جاجرود) ، پاسگاه پلیس راه محور قدیم تهران -ساوه ( حسن آباد ) ، پاسگاه پلیس راه محور (اتوبان تهران –قم) نسبت به کنترل مدارک و اسناد ناوگان عمومی بار و نظارت بر عملکرد رانندگان اقدام شد .


حمداللهی تاکید نمود: فرم های تکمیل شده از شرکتهای حمل و نقل و رانندگانی که دارای تخلف می باشند بررسی و در اسرع وقت در کمیسیون های ذیربط استانی به آنها رسیدگی خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.