| کد خبر: 192433 |

اعلام جدیدترین جزئیات توزیع لاستیک در گیلان

جدیدترین جزئیات توزیع لاستیک در گیلان اعلام شد.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: حواله‌‌های دریافت لاستیک ویژه خودروهای سنگین بخش حمل و نقل کالا و مسافر در گیلان برای متقاضیان صادر می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، محمدرضا نازک‌کار از صدور حواله‌‌های دریافت لاستیک ویژه خودروهای سنگین در استان گیلان خبر داد و اظهار داشت: رانندگان بخش حمل و نقل کالا و مسافر متقاضی دریافت لاستیک می‌توانند برای دریافت این حواله‌ها به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های تابعه خود مراجعه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان صدور حواله دریافت لاستیک ناوگان حمل و نقل عمومی به متقاضیان پس از انجام بررسی‌های لازم را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: اجرای این طرح همچنان ادامه دارد و رانندگان می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم، نسبت به دریافت لاستیک خود با قیمت‌های تعیین شده اقدام کنند.

نارک‌کار از توزیع 20 هزار حلقه لاستیک برای خودروهای سنگین ناوگان حمل و نقل عمومی استان گیلان خبر داد و در تشریح این موضوع ابراز داشت: از ابتدای اجرای طرح توزیع لاستیک خودروهای سنگین ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی در تابستان سال گذشته تاکنون 20 هزار حلقه لاستیک در استان گیلان توزیع شده است.

 

وی حمایت از فعالان عرصه حمل و نقل کالا و مسافر و اجرای یکسری طرح‌های حمایتی برای آنان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور را مورد تأکید قرار داد و گفت: توزیع لاستیک در راستای حمایت از شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای و با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان در حال اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان نحوه تخصیص لاستیک برای خودورهای سنگین حمل و نقل عمومی را برشمرد و تصریح کرد: برای اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به ازای 20 هزار کیلومتر کارکرد و برای مینی‌بوس‌ها به ازای 15 هزار کیلومتر کارکرد 2 حلقه لاستیک با قیمت‌های مصوب دولتی اختصاص داده می‌شود.

نارک‌کار با بیان اینکه در بخش حمل و نقل کالا به وسایل نقلیه باری با ظرفیت تا 20 تن به ازای 20 هزار کیلومتر کارکرد 2 حلقه لاستیک اعطاء می‌شود افزود: این طرح شامل وسایل نقلیه باری بیش از 20 تا 40 تن به ازای 15 هزارکیلومتر کارکرد و وسایل نقلیه باری با ظرفیت بیش از 40 تن به ازای 10 هزار کیلومتر کارکرد نیز می‌شود.

وی از ادامه طرح توزیع لاستیک‌ به دارندگان خودروهای سنگین حمل و نقل عمومی ویژه بخش کالا و مسافر در سطح استان گیلان خبر داد و ابراز داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با هدف ارتقاء سطح ایمنی در حوزه جاده‌ها و وسائط نقلیه هر ساله اقدامات بسیار خوبی را به مرحله اجرا در می‌آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.