| کد خبر: 192256 |

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

۱۱ هزار حلقه لاستیک خودروهای سنگین در سمنان توزیع شد

بیش از ۱۱ هزار حلقه لاستیک از تیر ۹۷ تاکنون بین رانندگان حمل و نقل جاده ای این استان توزیع شد.

تین نیوز

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: بیش از ۱۱ هزار حلقه لاستیک از تیر ۹۷ تاکنون بین رانندگان حمل و نقل جاده ای این استان توزیع شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، احسان منصورکیایی اظهارداشت: با توجه به مشکلات پیش آمده به علت کمبود لاستیک برای رانندگان و از سویی افزایش قیمت آن، اقدام های لازم برای توزیع لاستیک با نرخ تصویب شده در استان سمنان انجام شد.

وی با بیان اینکه بیش از سه هزار و ۵۰۰ دستگاه ناوگان سنگین حمل و نقل جاده ای در بخش کالا و مسافر استان سمنان فعالیت دارد، تصریح کرد: توزیع لاستیک بین رانندگان بر اساس میزان پیمایش ناوگان انجام شد.

منصورکیایی ادامه داد: براساس کارکرد، ناوگان اتوبوس به ازای هر ۲۰ هزار کیلومتر، ناوگان مینی بوس به ازای هر ۱۵ هزار کیلومتر، ناوگان باری تا ظرفیت ۲۰ تُن به ازای هر ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد، ناوگان با ظرفیت بیش از ۲۰ تا ۴۰ تن به ازای هر ۱۵ هزار کیلومتر و ناوگان باری با ظرفیت بیش از ۴۰ تن به ازای هر ۱۰ هزار کیلومتر، ۲حلقه لاستیک دریافت کردند.

وی بیان کرد: رانندگان ناوگان باری و مسافری استان سمنان دارای کارت هوشمند فعال با میزان کارکرد بررسی و تایید شده، از یکسال گذشته تاکنون حداقل چهار حلقه لاستیک دریافت کردند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، با اشاره به همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان، یادآور شد: امید است با افزایش و اختصاص سهمیه لاستیک بیشتر به این اداره کل، رانندگان خودروهای سنگین و نیمه سنگین برای تهیه لاستیک مورد نیاز مشکلی نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.