| کد خبر: 192292 |

‌رئیس اتحادیه کامیونداران البرز:

توزیع لاستیک سهمیه‌ای بین رانندگان کامیون متوقف شده است

این مساله کامیونداران را با مشکل مواجه کرده است.

تین نیوز

‌رئیس اتحادیه کامیونداران البرز از توقف توزیع لاستیک سهمیه‌ای بین رانندگان کامیون خبر داد و گفت: این مساله کامیونداران را با مشکل مواجه کرده است.

ب‌ه گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ناصر کاویانی در خصوص آخرین وضعیت توزیع لاستیک سهمیه‌ای بین کامیون‌داران گفت: توزیع لاستیک‌های سهمیه‌ای بیش ۱۰ روز است که متوقف شده و توزیعی انجام نمی‌شود.

وی افزود: تا قبل از این همه چیز به صورت منظم و مناسب پیش می‌رفت در طول این ۱۰ روز رویه‌ای در پیش گرفته شده که باعث ایجاد مشکل برای کامیون‌داران شده است.

کاویانی افزود: برخی نهادها خواهان در دست گرفتن توزیع لاستیک سهمیه‌ای هستند که این کار باعث اینجا مشکلاتی شده است؛ از همین رو از استانداری و وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست داریم به این مسئله ورود پیدا کند.

رئیس اتحادیه کامیون‌داران البرز در خصوص مشکلات پیش آمده گفت: مابقی کامیو‌داران برای دریافت لاستیک باید در سایت اینترنتی ثبت کنند اما مشکل اینجاست که برای ثبت نام در سایت هم دردسر و مشکلاتی وجود دارد، بسیاری از کامیون‌داران دسترسی به اینترنت و شناخت کافی از این فضا را ندارند.

وی در پایان اظهارکرد: حدود هشت هزار کامیون‌دار هنوز لاستیک دریافت نکرده اند، البته این آمار به آن معنا نیست که اگر این افراد لاستیک دریافت کنند نیاز به آن رفع می‌شود، چون لاستیک محصولی مصرفی است که پس از تحویل آن به آخرین نفر، اولین نفر باز هم به لاستیک نیاز پیدا می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.