| کد خبر: 187113 |

محجوب در جمع خانواده کارگران شرکت رجا:

◄ کارگران صنعت ریلی مظلوم واقع شده‌اند

کارگران بخش ریلی از مظلوم‌ترین کارگرها بوده و خدمات شایسته‌ای را به ملت بزرگ ایران ارائه داده‌اند.

تین نیوز

آیین گرامیداشت روز کارگر با حضور خانواده کارگران شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا امروز در ورزشگاه شهید معتمدی تهران برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز در این مراسم که با حضور بیش از ۳۸۰۰ نفر و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع همراه بود، از ۲۲ کارگر نمونه شرکت حمل و نقل ریلی رجا و شرکت‌های راهبری و فنی تحت نظارت نیز تقدیر شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل خانه کارگر که به‌عنوان سخنران این جشن در محل مراسم حاضر شده بود با تقدیر از همت و قدرشناسی مدیران ارشد رجا خاطرنشان کرد: کارگران بخش ریلی از مظلوم‌ترین کارگرها بوده و خدمات شایسته‌ای را به ملت بزرگ ایران ارائه داده‌اند.

علیرضا محجوب با اشاره به این‌که برنامه صیانت از اشتغال در تمامی شرکت‌های تابعه هگتا (هلدینگ گردشگری تامین‌اجتماعی) از جمله رجا تاکنون به‌خوبی اجرا شده، از تدابیر و اقدام صادقانه علی دستجردی، مدیرعامل هگتا قدردانی کرد.

وی افزود: برنامه‌های حمایتی شرکت‌های تابعه هگتا از جمله برنامه‌های رفاهی و توزیع مستمر سبد کالا میان کارگران نشاط مناسبی در این واحدها ایجاد کرده است.

دبیرکل خانه کارگر از شنیدن خبر خارج شدن رجا از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت پس از ۱۲ سال ظرف هفته‌های آتی ابراز خشنودی کرد و این رویداد را به عموم کارگران و کارکنان این شرکت تبریک گفت.

رییس فراکسیون کارگری مجلس، مدیرعامل رجا را فردی حقیقتاً کارگر دوست معرفی کرد که از نزدیک شاهد تلاش‌های بی‌وقفه‌اش در راستای استیفای حقوق شرکت رجا و کارگرانش بوده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در همه واحدها و شرکت‌ها به تکریم کارگر و پاسداشت این عزیزان توجه ویژه شود.

در ابتدای این مراسم نیز مدیرعامل رجا ضمن خیرمقدم به حضور باشکوه کارکنان و کارگران این شرکت و شرکت‌های همکار برای گرامیداشت روز کارگر به همراه خانواده‌هایشان گفت: در مجموعه بزرگ رجا 20 شرکت در قالب شرکت‌های فنی و راهبری همیاری و همکاری دارند تا دست در دست هم بتوانند خدمات مطلوبی را به هموطنان ارائه دهند.

محمد رجبی افزود: تأسیس شرکت نوین صنعت رجا گام مهمی در ارائه خدمات فنی به رجا و دیگر شرکت‌های مسافری است بود و امیدواریم قدم‌هایی که همه دست‌اندرکاران صنعت ریلی از کارگران زحمتکش این صنعت تا مدیران ارشد می‌کشند به عنوان اجری اخروی ثبت و ضبط شود.  

مدیرعامل رجا همچنین گرامیداشت روز معلم را به معلمان زحمتکش کشور به ویژه مدرسان و معلمانی که در صنعت ریلی برای آموزش کارکنان و کارگران زحمت می‌کشند تبریک گفت.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد-مشاور فرهنگی مدیرعامل رجا- نیز در این مراسم ضمن تبریک روز کارگر و بیان احادیثی از ائمه اطهار در تکریم کارگران گفت: کسی که روزی خود را از راه حلال به دست می‌آورد تا مخارج خویش و خانواده‌اش را تأمین کند، مانند کسی است که در راه خدا جهاد کند.

  وی با بیان این که نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود، گفت: انسان در صحنه عمل ساخته و پرداخته و آبدیده می‌شود و هر چه انسان با کار و کوشش ارتباط بیشتری داشته باشد، فلز وجودش تیزتر و شفاف‌تر می‌شود.

همچنین با حضور علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل خانه کارگر، علی دستجردی مدیرعامل هگتا، علیرضا محمودی رییس هیات‌مدیره رجا و محمد رجبی مدیرعامل رجا از ۵ جانباز و ایثارگر (بیش از ۴۰درصد ) و ۲۲ کارگر نمونه این شرکت تقدیر شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.