| کد خبر: 183774 |

مدیرعامل رجا در جلسه‌ی توجیهی رؤسای قطار تاکید کرد

تجاری‌سازی رجا با انجام تغییرات ساختاری

به استناد شاخص‌های ارزیابی، جایگاه شرکت رجا تقویت و نسبت به سال‌های گذشته با ثبات‌تر شده‌ است به همین منظور با دوندگی بسیار و علی‌رغم مشکلاتی که گریبان رجا را گرفته بود موفق شدیم با رایزنی‌ها و پی‌گیری‌های مجدانه نظر دولت و مجلس را برای حمایت از رجا جلب کنیم و ان‌شاالله با تداوم این حمایت‌ها افق بسیار خوب و روشنی را برای رجا پیش‌بینی می کنیم.

تین نیوز

در راستای کسب آمادگی و هماهنگی‌های بیش‌تر برای سفرهای نوروزی، جلسه توجیهی رؤسای قطارهای رجا برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز، مدیر عامل شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا در این مراسم با طرح موضوع تجاری‌سازی رجا گفت: در بحث تجاری‌سازی ما فقط مسافر جابه‌جا نمی‌کنیم بلکه بسته سفر ارائه می‌دهیم و به همین منظور باید نگاه‌مان را عوض کرده و با تلاش بیش‌تر به هدف خوب و عالی برسیم.

محمد رجبی رجا اضافه کرد: با بسترهایی که ایجاد کرده‌ایم آینده روشن و خوبی برای رجا متصور است و در مجموع  توفیقات را مثبت ارزیابی می‌کنیم.

وی گفت: به استناد شاخص‌های ارزیابی، جایگاه شرکت رجا تقویت و نسبت به سال‌های گذشته با ثبات‌تر شده‌ است به همین منظور با دوندگی بسیار و علی‌رغم مشکلاتی که گریبان رجا را گرفته بود موفق شدیم با رایزنی‌ها و پی‌گیری‌های مجدانه نظر دولت و مجلس را برای حمایت از رجا جلب کنیم و ان‌شاالله با تداوم این حمایت‌ها افق بسیار خوب و روشنی را برای رجا پیش‌بینی می کنیم.

مدیرعامل رجا با بیان این که با اقدامات صورت گرفته طی سال‌های 95 تا 97 در زمینه‌ی نوسازی و بازسازی واگن‌ها کارهای خوبی صورت گرفته و از سال آینده نیز با توجه به این که بستر مالی فراهم شده، کار بازسازی و نوسازی ناوگان به‌صورت جدی اتفاق می‌افتد. ولی با این حال رجا هنوز جای کار بسیار دارد و باید تلاش کنیم وضعیت بهتر از این باشد.

رجبی خاطر نشان کرد: با توجه به حمایت‌های صورت گرفته از سوی سهامداران در راستای افزایش سرمایه‌ رجا، هم‌چنین توجه و حمایت ویژه دولت و مجلس در راستای تهیه و تأمین واگن‌های مورد نیاز، امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته شاهد تحول اساسی در خدمات‌رسانی مناسب و در شأن ملت عزیزمان باشیم.    

مدیرعامل رجا در ادامه این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه رؤسای قطار افزود: تمام مسؤولیت‌های رجا در خط مقدم خدمات‌رسانی بر عهده‌ رئیس قطار است.

وی گفت : شرایط شغلی رؤسای قطار سخت است ولی  انتظار دارم با نظارت بر امور داخلی قطار، تجهیزات و رعایت مقررات ایمنی، سفری امن و راحت را برای مردم به ارمغان آوریم.

 رجبی با اشاره به در پیش بودن ایام سفرهای نوروزی گفت: امیدواریم با تلاش  و کوشش همه‌ ارکان شرکت رجا بویژه رؤسای قطار، خدمات مطلوب و در شأن هم‌وطنان عزیزمان ارائه دهیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    عضویت درسازمان اکووپیمان شانگهای وکشورهای اسلامی ومقاومت بایدتوجه به راه آهن افزایش یابد خودکفایی حمل ونقل کاهش کشته های جاده نیازبه ارزخارجی واشتغال وصادرات وترانزیت هم بایدراه آهن توسعه داد