◄ چرا دبیری انجمن صنفی ریلی را پذیرفتم؟
اما سیستم ریلی کشور باید کارائی خود را افزایش دهد و به نسبتی که کارآمدتر میگردد، قابلیت دفاع پیدا میکند.
زیرا من فرابخشی و فرامدی فکر میکنم و دفاع از سیستم ریلی مطلقا به سابقه من از راهآهن برنمیگردد، بلکه ناشی از رویکرد جهانی اقبال به ریل در حمل بار مسافت طولانی و در حمل مسافر است.
اما سیستم ریلی کشور باید کارآیی خود را افزایش دهد و به نسبتی که کارآمدتر میگردد، قابلیت دفاع پیدا میکند.
ضمنا خصوصیسازی در بخش ریلی را من آغاز کردم و همواره مدافع آن بودهام و معتقدم راهآهن و حاکمیت باید بستر را برای بخش خصوصی فراهم کند. البته بخش خصوصی هم باید نقش قوی خود را ایفا کند و نظارت حاکمیت را پذیرا باشد و دست در دست هم بخش ریلی را بهعنوان مکمل بخش جادهای و همزمان با آن، رشد دهند.
*دبیر انجمن صنفی شرکتهای حملونقل ریلی و خدمات وابسته
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.