| کد خبر: 181977 |

اداره‌کل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری با دانشکده راه‌آهن توافق کرد:

◄ توسعه تعامل دانشگاه و راه‌آهن در قالب یک تفاهم‌نامه

تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن و دانشکده راه‌آهن دانشگاه علم و صنعت امضا شد.

تین نیوز

تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن و دانشکده راه‌آهن دانشگاه علم و صنعت امضا شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این تفاهم‌نامه روز یکشنبه ۱۴ بهمن‌ماه به امضا علی کاظمی‌منش مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری و سعید فاضل رئیس دانشکده راه‌آهن رسید.

براساس این تفاهم‌نامه، قرار است دو طرف در خصوص مواردی چون هدایت پروژه‌های تحقیقاتی و پایان‌نامه‌های دانشجویی مقاطع مختلف تحصیلی (با موضوعات مرتبط با حمل‌ونقل ریلی و موردنیاز اداره‌کل)، انجام هماهنگی جهت بازدید علمی از ایستگاه‌ها و قطارهای مسافری، انجام هماهنگی جهت گذراندن دوره‌های کارورزی و کارآموزی دانشجویان در راه‌آهن سامان‌دهی خواهد شد.

همچنین براساس این تفاهم مقرر شد تا پس از تأیید اداره کل آموزش و فناوری راه‌آهن، برگزاری مشترک رویدادهای مرتبط با حوزه حمل‌ونقل ریلی مسافری ازجمله استارت آن‌ها انجام شود.

گفتنی است معرفی دستاوردهای حوزه حمل‌ونقل ریلی مسافری در نشریات و همکاری درزمینهٔ تدوین و تألیف کتب و مقالات مرتبط با حوزه حمل‌ونقل ریلی مسافری از دیگر موارد این همکاری خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.