مدیر کل برنامهریزی و نظارت بر خدمات مسافری خبر داد:
◄ رشد ۳۸ درصدی عملکرد مرکز سامانه صدای مسافر
تعداد تماسهای دریافتی در سامانه مسافری راهآهن، در ۹ ماهه سال ۹۷ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است.
مدیرکل برنامهریزی و نظارت خدمات مسافری، گفت: بررسی عملکرد سامانه صدای مسافر (۵۱۴۹) در ۹ ماه سال ۹۷ نشان میدهد ۷۲۸ هزار و ۳۱۷ تماس ورودی از سوی مسافران و مخاطبان حملونقل ریلی با سامانه صدای مسافر برقرارشده است.
به گزارش تیننیوز و به نقل از روابطعمومی راهآهن جمهوری اسلامی ایران، علی کاظمی منش افزود: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد ۳۸ درصدی را ثبت کرده است.
وی اضافه کرد: از این تعداد حدود نیم درصد تماس ها مربوط به شکایات، پیشنهادات و انتقادات است.
کاظمی منش همچنین توضیح داد: بیش از ۹۹ درصد تماس ها مربوط به اطلاعرسانی در حوزه مسافری است که عمده آن مربوط به اطلاعرسانی قطارهای حومهای، موجودی بلیت و ساعت حرکت قطارهای مسافری است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.