| کد خبر: 176092 |

انجمن مهندسی ریلی از وزیر پیشنهادی برای وزارت راه‌وشهرسازی حمایت کرد:

◄ وزیر جدید راه‌وشهرسازی انتظارات بخش ریلی را تامین کند

وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت راه‌وشهرسازی پتانسیل لازم برای خدمت را دارد و انتظارات بخش ریلی از وزیر جدید نیز توجه بیشتر به توسعه این بخش است.

تین نیوز

انتظارات بخش ریلی از وزیر جدید توجه بیشتر به توسعه این بخش است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، رییس انجمن مهندسی ریلی درباره انتظارات حوزه ریلی از وزیر راه‌وشهرسازی جدید گفت: وزیر جدید باید به مفاد قانونی حوزه حمل‌ونقل و برنامه های 5ساله توسعه کشور پایبند باشد.

سید ابوالفضل بهره‌دار اضافه کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری، دولت و مجلس اولویت بخش حمل‌ونقل را بر توسعه بخش ریلی بنیان گذاشته‌اند، باید توجه به این بخش به‌مثابه یک نیاز عامه مردم تلقی شود.

بهره‌دار تاکید کرد: در زمینه ترانزیت نیز باید در پسکرانه‌ها به پوشش‌دهی و توسعه شبکه ریلی توجه شود تا ما نیز بتوانیم در منطقه و بازار بین‌الملی سهمی را از شبکه ریلی داشته باشیم.

رییس انجمن مهندسی ریلی ضمن حمایت از وزیر پیشنهادی راه‌وشهرسازی، در ادامه گفت: پیشینه تحصیلی محمد اسلامی و حضور وی در استانداری نیز تجربه خوبی است و ایشان همانطور که خود گفتند به‌ویژه در سامان‌دهی حوزه مسکن و حمل‌ونقل هوایی می‌توانند تاثیرگذار باشند.

بهره‌دار تاکید کرد: با توجه به وضعیت تحریم‌ها، نگاه وزیر پیشنهادی به این مسائل نیز خوب است؛ ضمن اینکه با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی و بین‌المللی ایران و ضرورت توسعه کشور، برای ایشان زمینه مساعدی در جهت استفاده از نیروهای کارآمد و دارای انگیزه وجود دارد.

این کارشناس ریلی تصریح کرد: من فکرمی‌کنم رویکرد ایشان به همه حوزه‌های حمل‌ونقل، رویکرد مناسبی است و ایشان خلائی که در زمینه توجه به این مسائل وجود دارد را به خوبی می‌توانند مدیریت کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.