| کد خبر: 270735 |

◄ گرانی کامیون و تریلی در فروردین 1403 ؛ سیگنال دلار به بازار کامیون

با افزایش قیمت دلار در چندماه گذشته و خصوصا در هفته های اخیر و پایین نیامدن نرخ ارز در کانال بالای 60 هزار تومانآ شاهد افزایش قیمت کامیون و تریلی نیز در بازار هستیم.

تین نیوز

با افزایش قیمت دلار در چندماه گذشته و خصوصا در هفته های اخیر و پایین نیامدن نرخ ارز در کانال بالای 60 هزار تومان شاهد افزایش قیمت کامیون و تریلی نیز در بازار هستیم.

بنا به گفته فعالان بازار کامیون روند صعودی قیمت کامیون از اسفندماه آغاز شده و در فروردین ماه نیز شتاب بیشتری گرفته است. کارشناسان بازار معتقدند گرانی کامیون و تریلی در سال 1403 تثبیت خواهد شد مگر آن که اتفاق غیرمنتظره ای در بازار ارز رخ دهد و دلار به کانال قبلی یعنی 50 هزار تومانی بازگردد.

خبر پربازدید امروز را بخوانید:

◄ اتوبان اصفهان شیراز ؛ تردد رایگان 6 ماهه تا کی ادامه دارد؟

یکی از معامله گران بازار در این باره به خبرنگار تین می گوید: فروشندگان از اسفندماه قیمت های پیشنهادی خود را افزایش دادند و این روند به خصوص در هفته های ابتدایی فروردین امسال تشدید شده است.

وی در پاسخ به حدود افزایش قیمت در بازار می گوید: از ابتدای سال قیمت ها حدود 5 تا 10 درصد افزایش داشته است و این افزایش در کامیون های مدل بالا بیشتر بوده است.

این فعال بازار همچنین درباره علت موج گرانی ایجاد شده در بازار افزود: واضح است که افزایش قیمت ارز در هفته های اخیر به فروشندگان کامیون و تریلی سیگنال داده است که احتمال افزایش قیمت در بازار وجود دارد و آنها هم قیمت های بیشتری برای فروش پیشنهاد می کنند. ضمن این که برخی فروشندگان نیز فعلا برای معامله دست نگه داشته اند و همین امر عرضه و تقاضا را از تعادل خارج کرده است.

جزئیات قیمت کامیون و تریلی در نخستین ماه بهار 1403

بر اساس قیمت های اعلامی توسط سایت ایران جیب قیمت های کامیون در بازار این روزها به شرح زیر است:

کامیون فوتون 430 مدل 1402 قیمت 4 میلیارد و 750 میلیون تومان

تریلی فوتون 460 مدل 1402 قیمت 5 میلیارد و 300 میلیون تومان

تریلی پلیسان 480 مدل 1402قیمت 6 میلیارد و 300 میلیون تومان

کامیون فاو تک 420 مدل 1402 قیمت 4 میلیارد و 750 میلیون تومان

کامیون فاو جفت ۴۲۰ مدل 1402 قیمت 5 میلیارد و 800 میلیون تومان

تریلی امپاور مدل 1402           قیمت 6 میلیارد تومان

کامیون باری ۱۹۲۴ مدل 1402  قیمت  3 میلیارد و 700 میلیون تومان

کامیون کمپرسی ۱۹۲۴ تک مدل 1402 قیمت 4 میلیارد و 50 میلیون تومان

کامیون باری ۲۶۲4 مدل 1402  قیمت 5 میلیارد و 200 میلیون

انتهای پیام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Kadgoda 15 1

    باسلام وواقعآخسته نباشید دست اندرکاران کل دولت ریئسی باید دست مریزا بگیم برای تلاش بیوقفه ومستمری که برای ازهم پاشیدن این کشور وملت در نظر گرفته وشبانه روزی قطارش پیش میره ﷼ پیش میره ها ها بله ملتم بخشی گفتم ملت این جامع مرده متحرک که نای ندارن که اینهارا جواب بدن باشد که ! ش!!!!!!!!!

  • محمد باقر 4 2

    سلام گفتم بعداز عید بالا میره بلکه زیاد تنهاچیزی که قیمت پایین داره میوه خشکبار میوه اینها انقدر پایین میریزن اشغالی قول میده دوباره همه چیز بالا میره پول دارید اهن قراره بخرید قیمت دوبرابرمیشه ماشین هرکس نمی توان بخرد

  • حاجی بابا 1 0

    مردم تنها هنرشون شدن لایک کردن..هرموقع گرونی شد بجای خریدن وصف کشیدن مردم خرید نکردن و تو صف واینسادن اونموقع میشه از مردم باوجدان حرف زد..نه این وضعی ک کمر مردم را شکسته ولی باهمون کمرخمیده هنوز توصف ایستادن..یکم بخودتون بیاید

  • حسن 4 0

    واقعا که هر روز دریغ از دیروز .صادقانه بیا بگو کار من نیست مملکت داری مردم قبول میکنن .آخه مردک این چه وضعیتیه یروز بنزین کم م.یروز ماشین گرون م .یروز اب گرون م .دیگه چیزی کلکی مونده سر این مردم بدبخت در نیاری .از عاقبتش بترس .بسه

  • ناشناس 0 0

    کار خرابه دلار ربطی به کامیون نداره این کار و کرایه است که بازار کامیون رو خوب میکنه لطفا جو درست نکنید

  • فریاد بی صدا 0 0

    کجا اون دلواپسان مفت خور که به دولت بی لیاقت رییسی بیسواد اعتراض کنن لعنت بر ظالم خدا از باعث و بانی این گرانی تعمدی نگذره انشالله بشه پول دوا دکتر خودتان و زن بچتان که اینجور با روح روان ملت بازی میکنید شما مسول مملکت نیستین شما یه مشت خائن وطن فروشین که کمر به نابودی ایران و ایرانی بستین ولی آگاه باشی دیوار ظلم کوتاه آخرش خراب میشه رو سرتون