| کد خبر: 261093 |

نوبت دهی دریافت ویزای رانندگان به صورت برخط انجام می شود

هم اکنون یک هزار و ۹۸۰ نفر در نوبت ویزا هستند که اگر این عدد را تقسیم بر ۸۰ کنید، می بینید که این پروسه چند ماه طول می کشد.

تین نیوز

دبیر انجمن حمل و نقل بین المللی ایران گفت: در گذشته تنها با یک درخواست و یک کپی گذرنامه برای ویزای رانندگان پیگیری می کردند اما اکنون تمام مدارک را دریافت می کنیم و نوبت دهی را در اواخر مهر ماه اجرایی می کنیم، اکنون همه مراحل به صورت برخط ثبت می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابر نیوز، قربان جعفرزادگان، در چهارمین نشست دبیرخانه مشترک انجمن های حمل و نقل بین المللی سراسر کشور که به میزبانی انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی استان آذربایجان غربی در هتل آنا ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه انجمن ویزا صادر نمی کند و ما در موضوع تنها برای نوبت دهی به همکاران انجام وظیفه می کنیم، اظهار کرد: هم اکنون یک هزار و ۹۸۰ نفر در نوبت ویزا هستند که اگر این عدد را تقسیم بر ۸۰ کنید، می بینید که این پروسه چند ماه طول می کشد.

وی افزود: سال گذشته اعلام کردیم که همه شرکت ها اسامی رانندگانشان را برای ما با سربرگ بفرستند تا آنها را برای دریافت ویزا در نوبت قرار دهیم.

جعفرزادگان ادامه داد: در گذشته تنها با یک درخواست و یک کپی گذرنامه برای ویزای رانندگان پیگیری می کردند اما اکنون تمام مدارک را دریافت می کنیم و نوبت دهی را در اواخر مهر ماه اجرایی می کنیم، اکنون همه مراحل به صورت برخط ثبت می شود.

دبیر انجمن حمل و نقل بین المللی ایران به دریافت برگ تردد توسط برخی رانندگان از بازار آزاد به مبلغ ۳۰۰ یورو اشاره و تأکید کرد: امکان جلو انداختن نوبت ها را نداریم، چرا که همه درخواست ویزا دارند.

وی عنوان کرد: برخی کشورها برگ تردد کمی به انجمن می دهند که یکی از آنها اسلونی است و بیشتر کسانی که ایتالیا می روند می خواهند از این برگ تردد استفاده کنند و آنها را بدون استفاده نگه می دارند و پس نمی دهند و ما مجدد دوزبلاغ درخواست می کنیم. این موضوع باعث کمبود دوزبلاغ ها و نارضایتی همکاران شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.