| کد خبر: 257388 |

◄ اعلام نحوه استعلام صورت وضعیت اتوبوس و مسافت های طی شده برای ثبت نام اتوبوس

رانندگان می توانند با نصب اپلیکیشن استعلام از کافه بازار، به صورت کامل از تعداد صورت وضعیت و مسافت های طی شده خود مطلع شوند.

تین نیوز

کانون سراسری رانندگان و دارندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای مسافر کشور (استان کرمانشاه) اعلام کرد: رانندگان ناوگان سنگین بین شهری می توانند جهت ثبت نام اتوبوس وارداتی روز شنبه 27 خرداد ماه 1402 از ساعت ۸ صبح الی ۱۲به دفتر انجمن صنفی رانندگان و دارندگان ناوگان مسافر کرمانشاه مراجعه نمایند.

به گزارش تین نیوز ، آنچنان که پیگیری خبرنگار ما نشان می دهد: یکی از شرایط ثبت نام اتوبوس وارداتی، دارا بودن  ۱۲۰ فقره صورت وضعیت کد رهگیری دار در سال ۱۴۰۱ می باشد.

رانندگان می توانند با کلیک روی عبارت اینجا و نصب اپلیکیشن استعلام از کافه بازار، به صورت کامل از تعداد صورت وضعیت و مسافت های طی شده خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات شرایط ثبت نام اتوبوس های وارداتی برای رانندگان

این برنامه آخرین و بروزترین اپلیکیشن طراحی شده توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است از قابلیت نمایش صورت وضعیت، مسافت طی شده، تاریخ انقضای کارت هوشمند و کارت سلامت رانندگان، تعداد مسافران هر صورت وضعیت، مبلغ کامل فروش بلیت هر سفر به تفکیک، سیستم پیمایش سوخت و... برخوردار است.

خبرهای مهم:

روش ورود به اپلیکیشن استعلام نیز بدین گونه است که متقاضیان باید ابتدا شماره همراه خود (ثبت شده در سامانه سازمان راهداری) و شماره ملی خود را در این ثبت کرده و سپس کد پیامک شده به تلفن همراه خود که در سامانه کارت هوشمند ثبت شده  را وارد نمایند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • افشین 0 0

    باسلام ، مسئولین سازمان پایانه هاوحمل ونقل جاده ای اگر در توانتان هست این سیستم که برای صدور صورت حساب وصل میشه به شماره همراه مالک ماشین را مشکلش را مرتفع سازید، ممنون می‌شویم، باتشکر