| کد خبر: 252615 |

◄ انتخابات هیئت رئیسه کانون شرکت های حمل و نقل کالا تایید نشد؟

با گذشت بیش از هشت ماه از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کانون انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل کالا، این انتخابات هنوز به تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نرسیده است.

تین نیوز

با گذشت بیش از هشت ماه از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کانون انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل کالا، این انتخابات هنوز به تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نرسیده است.

به گزارش تین نیوز ، 23 خرداد 1401 امسال بود که مجمع عمومی سالانه کانون سراسری انجمن های صنفی کارفرمایی شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالای کشور با حضور اکثریت اعضا برگزار شد و طی آن هیئت مدیره، رئیس، نایب رئیس و دبیر و خزانه دار این کانون مشخص شدند.

طبق قانون، انتخابات باید توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تایید می شد که گفته می شود به دلیل شکایت هایی که از نحوه برگزاری آن صورت گرفت، این اتفاق نیفتاد.

به گزارش تین نیوز، پس از برگزاری انتخابات مذکور و مشخص شدن تعداد آرا و اعضای هیئت رئیسه، در تاریخ 30 خرداد نیز جلسه ای برای تعیین سمت اعضای هیئت رئیسه برگزار شد و رضا رستمی به عنوان رئیس هیئت مدیره، محمدحسین انصاری به عنوان نایب رئیس و علی اصغر جانجانی به عنوان دبیر و عضو اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید:

در زمان برگزاری انتخابات هیئت مدیره گفته شده بود که از 152 عضو این کانون، 144 نفر در انتخابات شرکت داشته اند که در 23 سال گذشته بی نظیر بوده است.

یکی از نکات قابل توجه این دوره از انتخابات کانون مذکور، استعفای حسین احمدی زاده رئیس هیئت مدیره سابق  از کاندیداتوری، در روز قبل از تشکیل مجمع بود. احمدی زاده سال ها ریاست این کانون را به عهده داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • لطیف خاموشی 0 0

    باسلام

    بنظر می‌رسد مادامی که مصوبات مجمع عمومی به تایید نرسیده باشد و از طرف سازمانهای کارگری رسماً به هیات مدیره منتخب ابلاغ نگردیده باشد،هیات مدیره نمی‌تواند تشکیل جلسه بدهند و تعیین سمت کنند. پدیده دراین خبر فرموده بودید رییس و نایب رییس و دبیر انتخاب کرده اند که ظاهراً تصمیمات وجلساتی که شرکت میکنند و مورد مشاوره قرار میگیرند پشتوانه قانونی ندارد .