| کد خبر: 235960 |

◄ درخواست مال باختگال سایپا دیزل از رئیس جمهور چیست؟+ فیلم

مالباختگان سایپا دیزل بار دیگر دست به تجمعی اعتراضی زدند تا بدین ترتیب صدای خویش را به مسئولان رده بالای کشور برسانند.

حجم ویدیو: 5.00M | مدت زمان ویدیو: 00:02:20 دانلود ویدیو
تین نیوز

مالباختگان سایپا دیزل بار دیگر دست به تجمعی اعتراضی زدند تا بدین ترتیب صدای خویش را به مسئولان رده بالای کشور برسانند.

به گزارش تین نیوز، تعدادی از مالباختگان سایپا دیزل در حالی روز 17 مهر ماه بار دیگر تجمعی اعتراضی برگزار کردند که در این تجمع و در شعارهای خود، درخواست حمایت و پیگیری  رئیس جمهور برای رسیدگی به این مشکل را مطرح کردند.

مالباختگان سایپا دیزل در سال 1395 نسبت به ثبت نام کامیون کشنده از این شرکت اقدام کردند اما با گذشت پنج سال و داشتن حکم قضایی از دادگاه، هنوز از حل مشکل شان در مورد دریافت خودروها خبری نیست.

به گزارش تین نیوز، این برای چندمین بار است که آنان تجمع اعتراضی برای عدم دریافت خودروهای ثبت نامی  برگزار و از مسئولان رده بالای نظام درخواست کمک و پیگیری مشکلاتشان را مطرح کرده اند.

بیشتر بخوانید:

پیش از این و در سال های گذشته نیز رانندگانی که در طرح نوسازی خودرو‌های فرسوده شرکت کرده‌ بودند به دلیل عدم تحویل خودروهایشان توسط سایپا دیزل تجمعاتی در مقابل مجتمع قضایی شهید مفتح تهران، شرکت سایپا دیزل، وزارت صنعت برگزار کرده و تحویل خودرو‌هایی که چندین سال از موعود تحویل‌ شان می‌ گذرد را مطالبه کرده بودند.

برای نمونه می توان به تجمعی اشاره کرد که  26 بهمن سال 1399 برگزار شد و تجمع کنندگان با شعار «سایپا دیزل حیا کن/ فکری به حال ما کن» رسیدگی مسئولان سایپا به این موضوع را خواستار شدند.

همچنین تعدادی از ثبت نام کنندگان خودروهای سنگین سایپا دیزل در اعتراض به عدم دریافت خودروهای خود، روز یکشنبه 21 دی ماه 1399، مقابل این شرکت تجمع کردند.

روز یکشنبه 28 اردیبهشت سال 1399 نیز  ثبت نام کنندگان در طرح نوسازی کامیون‌های فرسوده سایپا دیزل با تجمع در مقابل ساختمان این شرکت، فریاد دادخواهی نسبت به عدم دریافت کامیون‌های خریداری شدە پس از پنج سال سردادند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • منصوره منتطرپناه 0 0

    باسلام خدمت ریاست سازمان سایپا دیزل
    بنده راننده پایه یکم هستم اگر شرایط خاص در خصوص شرکت وجود دارد منو هم کمک و همیاری فرمائید به دلیل سرپرست خانواده بودن و علت معلولیت جسمی حرکتی همسرم خواهشا کمکم کنید