| کد خبر: 233309 |

◄ طرح کلید به کلید؛ ناموفق ترین طرح وزارت راه و شهرسازی

در دوره اخیر وزارت راه و شهرسازی در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای (طرح کلید به کلید) اقدامی قابل توجهی تاکنون صورت نگرفته است.

تین نیوز

یک راننده کامیون در نقد عملکرد وزارت راه و شهرسازی در آستانه پایان دولت دوازدهم گفت: در دوره اخیر وزارت راه و شهرسازی در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای (طرح کلید به کلید) اقدامی قابل توجهی تاکنون صورت نگرفته است.

به گزارش تین نیوز، این راننده کامیون دار در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در خصوص واردات کامیون‌ های سه سال کارکرده نیز با وجود وعده های ارایه شده، کار صرفا نمایشی بوده و فقط درگیر کردن سرمایه های میلیاردی مالکان را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان این این که وضعیت جاده های کشور نیز نسبت به دوره قبلی از لحاظ روکش آسفالت بدتر شده است، بیان کرد: ضمن اینکه در سال های اخیر از لحاظ راهسازی (احداث اتوبان، ۲ بانده کردن راه های دو طرفه و... ) شاهد تغییرات چندانی نبودیم.

این راننده کامیون دار خاطرنشان کرد: این درحالی است که ۴ درصد عوارض جابجایی که از بارنامه ها کسر می‌شود و اصولاً باید به بهسازی و نگهداری جاده ها تخصیص یابد، مبلغ کمی نیست و با درآمد آن می توان اتوبان‌های استاندارد ساخت و یا حداقل جاده های ۲ طرفه را دو بانده کرد.

وی عنوان کرد: در بخش  مطالبات رانندگان کامیون با وجود گذشت بیش از سه سال از اعتصاب خرداد سال 97 رانندگان، بالاخص موضوع تن کیلومتر نیز وزارت راه و شهرسازی به شدت در عملکرد ضعیف بوده است.

این راننده کامیون به وجود تعداد زیادی شرکت حمل و نقل صوری در بخش حمل و نقل کالای کشور اشاره کرد و گفت: در طی دوره آقای اسلامی نه تنها راهکاری برای جمع کردن شرکت های صوری ارائه نشد بلکه ازدیاد قارچ گونه این شرکت ها همچنان ادامه دارد.

به گفته وی این دوره حتی در  زمینه اجرای مصوبات و بخشنامه های دولتی و برخورد با تخلفات نیز منفعل ترین دوره بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 1 0

    سه سال ازوعده ها رفته وهیچ کاری نشده سختی کارکه درست نشده هیچ سنوات 72تا80هم بجای هشت سال سه چهارسال است