| کد خبر: 223793 |

◄ اجرای طرح تشدید کنترل نمایان‌سازی ابعاد ناوگان سنگین

انجمن صنفی کامیونداران اصفهان و حومه از اجرای طرح تشدید کنترل نمایان سازی ابعاد عقب و پهلوی خودروهای باری و مسافری (آشکار سازی) خبر داد.

تین نیوز

انجمن صنفی کامیونداران اصفهان و حومه از اجرای طرح تشدید کنترل نمایان سازی ابعاد عقب و پهلوی خودروهای باری و مسافری (آشکار سازی) خبر داد.

به گزارش تین نیوز، این انجمن با توجه به اجرای این طرح از کامیونداران درخواست کرده است شبرنگ نواری زرد به طول پهلوی کامیون یا تریلر نصب نموده و همچنین در پشت کامیون خود شبرنگ در ابعاد ۵۷ در ۲۰ سانت در 2 طرف عقب کامیون خود نصب نمایند.

این انجمن اعلام کرده در صورت عدم انجام آشکارسازی توسط کامیونداران ممکن است در طول مسیر با مشکل مواجه شده و توسط پلیس راه اعمال قانون شوند.

به گزارش تین نیوز، این درخواست انجمن کامیونداران اصفهان و حومه به دنبال نامه تاریخ 16 آذر معاونت حمل و نقل و ترافیک پلیس راهور مطرح شده است.

در بخشی از این نامه که به روسای پلیس راه های استان های سراسر کشور ارسال شده انجام این کار در جهت اجرای دستورالعمل موضوع مواد 3 و 6 آیین نامه اجرایی تبصره یک ماده 31 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و به دلیل عدم رعایت مقررات ایمنی (آشکارسازی) و عدم رویت این دسته از ناوگان در شب و در اجرای دقیق دستور العمل اجرایی با اولویت استانداردهای فنی و نحوه استفاده از تجهیزات ایمنی در وسایل نقلیه باری و مسافری، اعلام شده است.

بر اساس نامه پلیس راهور، در صورت احراز تخلف خودروهای مشمول طرح، ضمن اعمال قانون نسبت به اخذ مدارک رانندگی شامل گواهینامه، کارت خودرو در قبال رسید اقدام می شود و استرداد مدارک مربوط به رفع موارد ذکر شده در دستورالعمل خواهد بود.

همچنین تخلف مدیران فنی شرکت های حمل و نقل نیز در کمیسیون ماده 12 رسیدگی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.