| کد خبر: 157818 |

ممنوعیت تردد در محورهای چالوس و هراز از ساعت 15 امروز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از آغاز ممنوعیت تردد از ساعت 15 امروز (جمعه) تا ساعت 24 در محورهای چالوس و هراز خبر داد.

تین نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از آغاز ممنوعیت تردد از ساعت 15 امروز (جمعه) تا ساعت 24 در محورهای چالوس و هراز خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانیدرباره وضعیت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر در محورهای بابل و رامسر شاهد بارش باران و در محورهای اهر - تبریز و تبریز - بستان شاهد مه گرفتگی هستیم. سایر محورهای مواصلاتی کشور از ترافیکی روان برخوردار هستند.

وی با اشاره به افزایش حجم ترافیک محورهای شمالی کشور در ساعات آینده افزود: انتظار داریم در محور چالوس - کرج و آمل به تهران در محور هراز، امروز ترافیک سنگین و نیمه سنگین را شاهد باشیم، لذا از شهروندان تقاضا می‌کنیم با توزیع زمان سفر خود بتوانند طول مدت سفر خود را کاهش دهند.

وی تاکید کرد: پلیس راه در آمادگی کامل به سفر می‌برد تا بار سفر برگشتی مسافران به سمت تهران را مدیریت کند. از ساعت 15 تا 24 امروز نیز محورهای چالوس و هراز ممنوعیت تردد خواهند داشت و در صورت لزوم این زمان تمدید خواهد شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در خصوص محدودیت های ترافیکی امروز و فردا در محورهای مواصلاتی کشور گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 29 آذرماه سال جاری الی ساعت 6 روز شنبه مورخ دوم دیماه سال جاری از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد. در محور کندوان نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روز جمعه مورخ اول دیماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 روز جمعه مورخ اول دیماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود. همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.

به گزارش تین‌نیوز از ایسنا، وی افزود: در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روز جمعه مورخ اول دیماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 الی 24 همان روز با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود. در محور هراز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می‌باشد. تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه مورخ 29 آذرماه و همچنین از ساعت 8 الی 24 روز جمعه مورخ اول دیماه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

وی ادامه داد: در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز جمعه مورخ اول دی ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.