از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام شد:
◄ 2 شماره تلفن برای رسیدگی به شکایت رانندگان در مورد کمیسیون ها
به دنبال اجرای سیستمی نرخ تن کیلومتر در سامانه سراسری حمل بار، رانندگان این امکان را یافته اند که در صورت بروز مشکل در مورد دریافت کرایه، موارد را به سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای اطلاع دهند.
به دنبال اجرای سیستمی نرخ تن کیلومتر در سامانه سراسری حمل بار، رانندگان این امکان را یافته اند که در صورت بروز مشکل در مورد دریافت کرایه، موارد را به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اطلاع دهند.
به گزارش تین نیوز، از اواسط آبان ماه امسال، افزایش تن بر کیلومتر بر اساس نرخ شاخص 2400 ریال به صورت صافی وارد سامانه سراسری شد.
بیشتر بخوانید:
بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، رانندگان می توانند شکایت خود مبنی بر اخذ کمیسیون اضافی را با مستندات علاوه بر شماره همراه 09025369644 به شماره همراه 09025369619 در واتس اپ ارسال کنند تا سریعاً رسیدگی شود.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.