| کد خبر: 207057 |

با همت انجمن رانندگان استان کرمانشاه صورت می‌گیرد:

◄ اقدامات پیشگیرانه از کرونا در پایانه مسافری کرمانشاه

پایگاه سلامت ناوگان حمل ونقل عمومی در پایانه شهید کاویانی کرمانشاه راه‌اندازی شد.

تین نیوز

انجمن صنفی رانندگان استان کرمانشاه جهت پیشگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامت رانندگان، کارکنان پایانه و مسافران، پایگاه سلامت ناوگان حمل ونقل عمومی در پایانه شهید کاویانی کرمانشاه راه‌اندازی کرد.

به گزارش تین نیوز، در این پایگاه، خدماتی از جمله ضدعفونی کامل ناوگان و ارایه تجهیزات بهداشتی به رانندگان انجام و کیسه زباله با کد اختصاصی در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد که بعد از سرویس باید زباله‌های به‌جا مانده را در آن کیسه و در مخازنی که جانمایی شده، جهت امحا دپو کنند.

این گزارش حاکی است: همچنین در این پایانه انجام سرویس حمل و نقل مسافری، منوط به بازدید کارشناس مربوطه و صدور تاییدیه با مدت ۲۴ ساعت و فقط برای یک سرویس است و هیچ ناوگان مسافری چه اتوبوس و مینی‌بوس و چه سواری کرای،  بدون تاییدیه قادر به انجام هیچ سرویسی حتی یکسر خالی هم نیست.

بر اساس این گزارش همچنین اگر ناوگانی در سطح شهر و یا پایانه زباله‌‌ رها نماید، با توجه به امکان بالای سرایت ویروس کرونا، دیگر از پایانه کرمانشاه حق انجام سرویس ندارد و محرومیت برای آن درنظر گرفته می‌شود.

ضمن این‌که محوطه پایانه کرمانشاه نیز هرشب توسط یک دستگاه کامیون آتشنشانی گندزدایی شده و در دفاتر شرکت‌ها و غرفه‌ها و مجتمع‌های تعمیرگاهی هم توسط پایگاه سلامت حمل و نقل روزی دوبار عملیات ضدعفونی می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.