| کد خبر: 179532 |

بشقره:

◄ سهم بیمه رانندگان تازه وارد در بودجه 98 آورده شود

متأسفانه آمار و ارقامی که وزارتخانه ارائه می‌دهد با آمار و ارقام لاستیک تحویلی به راننده تفاوت دارد؛ ضمن این‌که درخواست داریم در بیمه اجتماعی رانندگان سهم دولت دیده شود و هم‌چنین در بودجه 98 سهم بیمه رانندگان تازه‌وارد آورده شود.

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز علی بَشقره عضو هیئت‌مدیره کانون انجمن صنفی رانندگان کالای کشور به تشریح وضعیت رانندگان پرداخت و گفت: رانندگان در روز 26 آذر سال62 ثابت کردند به جامعه و مملکت خود وفادار هستند و بر این اساس نباید اعتراضات را حمل بر بی‌اعتقادی کرد.

وی بابیان این‌که به نمایندگی از رانندگان کشور و به‌ویژه بخش کالا این مشکلات را مطرح می‌کنم ادامه داد: شرایطی که در سال 97 به وجود آمد و اسم اعتصاب و اعتراض گرفت تنها بیان حق‌وحقوق صنفی بود؛ ما همراه نظام و دولت هستیم و وظیفه خود می‌دانیم به دستور امام راحل و همین‌طور فرمان مقام معظم رهبری اطلاعت کنیم.

وی ادامه داد: کمبود لاستیک، کمبود قطعه و گرانی قطعات که سرسام‌آور شده است دلیل اصلی اعتراضات بود، اکنون قیمت قطعات و لاستیک آن‌قدر گران شده است که توقع داریم به‌غیراز وزارت راه و شهرسازی سایر دستگاه‌های مربوطه مثل وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و هم‌چنین وزارت کار از ما حمایت کنند اما آن‌طور که انتظار می‌رفت دستگاه‌های مربوطه به‌موقع از ما حمایت کنند نبود.

بَشقره گفت: متأسفانه آمار و ارقامی که وزارتخانه ارائه می‌دهد با آمار و ارقام لاستیک تحویلی به راننده تفاوت دارد؛ ضمن اینکه درخواست داریم در بیمه اجتماعی رانندگان سهم دولت دیده شود و هم‌چنین در بودجه 98 سهم بیمه رانندگان تازه‌وارد آورده شود..

او ادامه داد: تعیین نرخ عادلانه بار با توجه به تن‌کیلومتر نیز درخواست دیگر ما است. با توجه به اینکه جلسات متعددی برگزارشده است ما خواهان اجرای فوری این قانون از ابتدای زمستان هستیم..

عضو هیئت‌مدیره کانون انجمن صنفی رانندگان کالای کشور ادامه داد: روش تهیه‌ لاستیک تغییر کرده و بسیار سخت شده است که دلیل آن افزایش بی‌رویه قیمت‌ها است، درگذشته وقتی به لاستیک‌فروش مراجعه می‌کردیم با روی باز به‌صورت مدت‌دار و اقساطی به ما لاستیک می‌فروخت اما الآن باید پول نقد تهیه‌ کنیم و انتظار بکشیم که چه زمانی از طریق سامانه می‌توانیم لاستیک بخریم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بی برگ سلحشور سرپرست 1 0

    با سلام وخسته نباشید.واقعا اگر ازتون کاری بر میاد محض رضای خدا لاستیک ولوازم ماشیی را به قیمت قبلی بر گردانید وهمچنین برای کرایه ها هم یک فکری بکنید مخصوصا ماشینهای شرکت نفت.از زحمات شما مسولین محترم سپاسگزاریم.اجر کم عندالله.