| کد خبر: 179037 |

یک راننده تریلی یخچال‌دار مطرح‌کرد:

◄ شکایت از وضعیت توزیع گازوییل در استان سیستان وبلوچستان

در سیستان و بلوچستان لیتری 1000تومان گازوییل آزاد را به افغانی‌ها می‌فروشند و بخاطر این مابه التفاوت بین کامیون ایرانی و افغانی، کامیون دار افغانی را انتخاب می‌کنند.

تین نیوز

یک راننده تریلی یخچال‌دار در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز نسبت به نحوه سوخت‌رسانی به کامیون‌های ایرانی و تبعیض با کامیون‌های افغانی در سیستان و بلوچستان شکایت کرد.

این راننده ترانزیتی، گفت: کامیون‌های یخچال‌دار دو موتور دارند یکی موتور کشنده و دیگری موتور مربوطه به یخچال است و به‌همین دلیل مصرف سوخت بیش‌تری دارند. با این وضعیت به برخی استان‌ها که می رسیم در سوخت‌گیری دچار مشکلات می شویم.

وی با بیان این‌که برای سوخت‌گیری در استان سیستان و بلوچستان مشکلات زیادی داریم، ادامه‌داد: از زاهدان به سمت میلک زابل به هر جایگاهی برای سوختگیری مراجعه کردم گازوییل به ما ندادند و این درحالی است که گازوییل در جایگاه موجود است و تنها به کامیون ایرانی سوخت نمی‌دهند.

او در توضیح چرایی این اقدام، گفت: از آن‌جایی که می‌توانند گازوییل را با نرخ بیش‌تری به خارجی‌ها بفروشند و هزینه‌های بیش‌تری هم از کامیون‌داران افغان دریافت کنند متاسفانه به خودروهای خارجی و افغان سوخت می‌دهند و دقیقا به این دلیل سوخت‌گیری ماشین‌های افغان انجام می‌شود و من به هر جایگاهی مراجعه کردم شاهد سوخت‌گیری افغان‌ها بودم.

او با بیان این‌که این وضعیت در باقی استان‌ها نیست و مخصوص سیستان و بلوچستان است ادامه‌داد: بار من محموله غذایی منجمد است که از استان قزوین بارگیری شده است در بازارچه مرزی میلک زابل تخلیه کردم و در مسیر  برگشت به سمت زاهدان با محموله کود شیمایی به چابهار آمده‌ام.

این راننده با بیان این‌که گازوئیل آزاد را لیتری 1000تومان  را به افغان‌ها می‌فروشند و بخاطر این مابه‌التفاوت بین کامیون ایرانی و افغان، افغان را انتخاب می‌کنند، ادامه داد: این درحالی است که سهیمه موجود هم ناکافی است و سهیمه 300 لیتری روزانه گازوییل به دلیل  پرمصرف بودن موتور کامیون‌های یخچالی کافی نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • جلال 0 0

    ۱۵۰کیلیومتری چابهار_جاده سرباز_روستای جکیگور سهم گازوییل راننده رو ب اجبار نصف میکند وگرنه گازوییل دریافت نمیکنیم.