| کد خبر: 178780 |

فردا برگزار می‌شود:

◄ جلسه مشترک سازمان راهداری با کامیون‌داران برای اجرای تن‌کیلومتر

دستور کار نشست فردا بررسی آخرین تغییرات در خصوص چگونگی اجرای تن کیلومتر در کشور است.

تین نیوز

مالک نخعی خبر داد که فردا در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جلسه‌ای در خصوص آخرین وضعیت اجرای تن کیلومتر تشکیل خواهد شد.

این راننده خود مالک و فعال حمل‌ونقلی با اعلام این‌که چند ماه پیش تن کیلومتر در شورای عالی هماهنگی ترابری کشور تصویب شد و اکنون در استان‌ها در دست چکش‌کاری است، ادامه داد: دستور کار نشست فردا بررسی آخرین تغییرات در خصوص چگونگی اجرای تن کیلومتر در کشور است.

به گفته او در جلسه فردا نمایندگان تشکل‌های صنفی، رانندگان و مدیران و مسئولان مربوطه حضور دارند.

5 آذر ماه بود که احمد کریمی دبیر کانون کامیون‌داران دراین‌باره به خبرنگار ما، گفت: چهارشنبه هفته گذشته تن‌بر کیلومتر به استان‌ها ابلاغ شد و قرار شد در جلسات استانی در خصوص نحوه اجرای آن تصمیم‌گیری شود. وی با اعلام این‌که قرار است تن بر کیلومتر در فاز نخست، استان به استان اجرا شود، گفت: دو تشکل صنفی در جلسات استانی در کنار هم قرار می‌گیرند و برای قیمت‌های نهایی در استان خود تصمیم‌گیری می‌کنند. با این حال هنوز خبری از ابلاغ تن کیلومتر و پایان جلسات استانی نیست.

نخعی در خصوص چرایی این تصمیم گیری به خبرنگار ما گفت: استدلال این بود که ممکن است در هر استانی مسیرهای سخت و صعب‌العبور و نا امنی وجود داشته باشد که لازم باشد کرایه بیش‌تری به آن تعلق گیرد و بر همین اساس باید در جلسات استانی در خصوص آن تصمیم گیری می‌شد و در صورت لزوم کرایه مسیرهای خاص افزایش می‌یافت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.