| کد خبر: 174179 |

خانعلی:

◄ توقف حمل مایحتاج مردم فقط فشار بر کارگر را بیشتر می‌کند

در دوره اعتصاب قبلی قیمت هندوانه به دو برابر رسید و جای این سوال را باقی گذاشت که آیا حمل‌ونقلی‌ها در این شرایط بهتر است به نفع کارگر و طبقه محروم فعالیت کنند یا شرایط را برای مردم سخت‌تر کنند.

تین نیوز

عبدالله خانعلی رئیس انجمن رانندگان کامیون‌های یخچال‌دار استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز تاکید کرد که یخچال‌داران استان تهران به امر جابه‌جایی مواد خوراکی مشغول هستند و قرار نیست در این شرایط خاص کار را بر زمین بگذارند.

وی ادامه داد: اگر دولت فرمول ضرب‌العجلی داشت که می‌توانست تمام مشکلات کامیون‌داران را یک‌جا و به‌سرعت حل کند تابه‌حال کار انجام‌شده بود؛ بنابراین در این شرایط که شاهد گرانی مواد خوراکی و اقلام هستیم بهتر آن است که کار حمل‌ونقل بر زمین نماند.

او گفت: در دوره اعتصاب قبلی قیمت هندوانه به دو برابر رسید و جای این سوال را باقی گذاشت که آیا حمل‌ونقلی‌ها در این شرایط بهتر است به نفع کارگر و طبقه محروم فعالیت کنند یا شرایط را برای مردم سخت‌تر کنند.

رئیس انجمن رانندگان کامیون‌های یخچال‌دار استان تهران تاکید کرد که اعتصاب و اعتراض تنها به کارگر فشار بیش‌تری را وارد می‌کند و نهایتا مایحتاج مردم به دو برابر قیمت به دست آن‌ها می‌رسد.

خانعلی این را هم گفت که ساختار حمل‌ونقل در ایران تصنعی است و تا  زمانی که مصنوعی اداره می‌شود نمی‌توانیم نتیجه واقعی را از هیچ‌گونه تغییر و اصلاحی ببینیم.

به اعتقاد این فعال حمل‌ونقلی اصلاحات در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای با قبول نظرات و مشورت با مجموعه فعال در این صنف ممکن است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.