| کد خبر: 157908 |

◄ اعلام جعل عنوان دبیر انجمن رانندگان کامیون‌های یخچال‌دار استان تهران

گردهمایی انجمن‌های صنفی رانندگان و کامیون‌داران سراسر کشور همزمان با هفته حمل‌ونقل در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد و در این همایش فردی به اسم عباس خاکبازان با معرفی خود به عنوان رییس هیات مدیره انجمن صنفی رانندگان کامیون‌های یخچال‌دار استان تهران اقدام به مصاحبه و تشریح شرایط کامیون داران در جمع خبرنگاران کرد.

تین نیوز

انجمن رانندگان کامیون‌های یخچال‌دار استان تهران در جوابیه‌ای که برای سایت تین‌نیوز فرستاد نسبت به استفاده عنوان جعلی از سوی فردی به نام عباس خاک‌بازان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز در پی درج خبری در تین‌نیوز با عنوان شرایط اقتصادی کامیون‌داران به صفر رسیده است، انجمن رانندگان کامیون‌های یخچال‌دار استان تهران در پاسخی که برای سایت تین‌نیوز فرستاد نسبت به استفاده عنوان خود از سوی فردی به نام عباس خاک‌بازان هشدار داد.

گردهمایی انجمن‌های صنفی رانندگان و کامیون‌داران سراسر کشور همزمان با هفته حمل‌ونقل در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد  و در این همایش فردی به اسم عباس خاکبازان با معرفی خود به عنوان رییس هیات‌مدیره انجمن صنفی رانندگان کامیون‌های یخچال‌دار استان تهران  اقدام به مصاحبه و تشریح شرایط کامیون داران در جمع خبرنگاران کرد.

عبدالله خانعلی که ریاست این انجمن را عهده‌دار است با حضور در پایگاه خبری تین‌نیوز نسبت به استفاده از عنوان او از سوی این فرد هشدار داد و گفت:ایشان هیچ سمتی در انجمن صنفی رانندگان استان تهران ندارند؛ قانوناً مسئولیت اظهارات نامبرده نیز برعهده شخص ایشان است و این‌جانب نسبت به اظهارات ایشان در همایش فوق اعلام برائت می‌نمایم.

در این پاسخ آمده است: لازم به ذکر است که نامبرده هیچ سمتی در هیچ یک از انجمن‌های استانی و کانون‌های مربوط ندارند.

 

اسکن

 

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • آیت 3 0

    سلام..
    از تین نیوز متشکریم .
    بخاطر این صراحت ..
    البته از اقای خانعلی بسیار بسیار متشکریم..
    جایگاه حقوقی متزلزل شد..
    الان دیگه عباس خاکبازان باید جواب اذهان عمومی را بدهدکه چرا دست به اینکار زده...