| کد خبر: 173768 |

کریمی در پی گرانی و نبودن لاستیک و قطعات مطرح‌کرد:

◄ برنامه‌ای برای تحصن نداریم اما کامیون‌ها زمین‌گیر می‌شوند

دبیر کانون کامیونداران خبر داد که در نامه‌ای به مراجع قانونی آورده است که اگر اول خردادماه امسال کامیون‌ها به دلیل اعتصاب زمین‌گیر شدند تا مدتی دیگر این کامیون است که راننده را متوقف می‌کند چون قطعات و لاستیک در بازار نیست.

تین نیوز

دبیر کانون کامیون‌داران گفت: قسمتی از ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای به‌واسطه نبود قطعات به طور خودکار در حال توقف فعالیت است.

احمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز، گفت: انجمن به‌هیچ‌عنوان با تجمع اول مهر کامیون‌داران موافق نیست و این اقدام به‌هیچ‌عنوان مورد حمایت کانون نیست.

وی گفت: اگر یک درصد تصور می‌کردم این تحصن به نفع راننده است از آن حمایت می‌کردیم اما با توجه به اینکه دولت در همه زمینه‌ها شرایط بسیار سختی را دارد این تحصن هم به خود کامیون‌داران و هم به دولت خسارت می‌زند.

او ادامه‌داد: ضمن اینکه اکنون شرایط طوری است که بخشی از کامیون‌داران مجبور به خروج اجباری از حمل‌ونقل هستند و اصلاً نیازی به تحصن نیست. کامیون‌داران همین حالا نمی‌توانند کار کنند چراکه، نه قطعه دارند نه لاستیک  و حتی پول اینکه کامیون خود را از تعمیرگاه بیرون بیاورند را هم ندارند.

به گفتهٔ کریمی قسمتی از ناوگان به‌واسطه نبود قطعات خودبه‌خود در حال توقف است.

او خبر داد که در نامه‌ای به مراجع قانونی آورده است که اگر اول خردادماه امسال کامیون‌ها به دلیل تحصن زمین‌گیر شدند تا مدتی دیگر این کامیون است که راننده را متوقف می‌کند چون قطعات و لاستیک در بازار نیست.

دبیر کانون کامیون داران این را هم گفت که اگر شرایط اصلاح نشود امکان ادامه کار وجود ندارد و ادامه داد: اوایل امسال کامیون داران فهرستی از مطالبات داشتند که شاید لاستیک و قطعات جزو بندهای آخر آن بود اما شرایط  اکنون آنقدر سخت است که مطالبات کامیون داران به خرید یک جفت کامیون خلاصه‌شده است.

او ادامه داد: با توجه به افزایش نرخ ارز الآن اولویت ما تأمین قطعات است و خواسته‌های کامیون‌داران به سطح کاهش‌یافته است ضمن اینکه خروجی اعتصاب اول خرداد ماه به نفع جریان حمل‌ونقل تمام نشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.