| کد خبر: 173666 |

◄ هشدار نسبت به خروج اجباری کامیونداران از چرخه حمل‌و نقل

این هشدار جدی است که اکنون شاهد خداحافظی اجباری بسیاری از رانندگان هستیم خیلی از راننده‌ها و مالکان بالاجبار باید از این شغل خداحافظی کنند و سرمایه خودشان را از این کار بی‌درآمد خارج کنند.

تین نیوز

یک راننده ترانزیت و فعال حمل‌ونقلی نسبت به خروج اجباری رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از این صنف به دلیل گرانی قطعات و لاستیک هشدار داد.

کاظم نیمه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز گفت: از مدت‌ها قبل نسبت به بی‌اهمیتی به صدای رانندگان هشدار داده بودم. مدت‌های زیادی است که رانندگان نسبت به برآورده نشدن حداقل خواسته‌های خود هشدار می‌دهند که مبادا چرخه معیوب حمل‌ونقل باعث حذف آن‌ها از این گردونه شود.

او هشدار داد که این صنف با ادامه این شرایط روزهای پایانی خودش را طی می‌کند و گفت: منظورم از این شرایط افزایش چند برابری قیمت‌ها در مقابل کاهش هزینه‌ها است. باربری دیگر سود ندارد و درعین‌حال امکان خرید همان قطعات چینی موجود در بازار هم‌اکنون با قیمت چند برابری نیز وجود ندارد.

او گفت: این هشدار جدی است که اکنون شاهد خداحافظی اجباری بسیاری از رانندگان هستیم خیلی از راننده‌ها و مالکان بالاجبار باید از این شغل خداحافظی کنند و سرمایه خودشان را از این کار  بی‌درآمد خارج کنند.

به گفته ی این فعال حمل و نقلی نبود امنیت مالی و ضرور و زیان پی در پی که از زمان گرانی نرخ ارز بیش از گذشته خود را آشکار کرده است اکنون زمینه کناره گیری مالکان ناوگان جاده ای را از این شغل فراهم کرده است.

او هشدار داد که ممکن است در پی خروج اجباری کامیونداران کار حمل و نقل کشور بر روی زمین بماند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • جلال 1 0

    بله همینطوره من خودم ۴۸ساعت پیش ماشینموفروختم تابدهی های کلانی ک این ماشین برایم بوجوداورده رابپردازم.املاک ها ودارایی هامو نقدکردم در ارمنستان سرمایه گذاری میکنم .ازین کارم خوشنودنیستم ولی مجبور بودم