| کد خبر: 171707 |

یک راننده کامیون خبر داد:

◄ هجوم رانندگان کامیون به پایانه بار بندرعباس

اکنون دو روز است که در دمای 52 درجه در نوبت‌بار دهی در پایانه بار بندرعباس هستم اما متأسفانه باری وجود ندارد و بیشتر کامیون‌ها در صف‌های طولانی ایجادشده است در پایانه هستند.

تین نیوز

یک راننده کامیون و فعال ترانزیتی از وضعیت پایانه بار بندرعباس و بازگشت صف‌های طولانی به این پایانه شکایت کرد.

این راننده کامیون و فعال ترانزیتی در تماس با شبکه خبری تین‌نیوز، گفت: رانندگان کامیون برای یافتن بار به پایانه بار بندرعباس هجوم آورده‌اند درحالی‌که این پایانه تا این حد ظرفیت باری ندارد.

وی بابیان اینکه عدم تأمین ارز در بخش حمل‌ونقل کالای بین‌المللی رانندگان ترانزیت را به سمت حمل بار داخلی شیفت داده است، گفت: اکنون دو روز است که در دمای 52 درجه در نوبت‌بار دهی در پایانه بار بندرعباس هستم اما متأسفانه باری وجود ندارد و بیشتر کامیون‌ها در صف‌های طولانی ایجادشده است در پایانه هستند.

به گفته این راننده کامیون پایانه بار بندرعباس نمی‌تواند جوابگوی این حجم از تقاضای حجم بار جاده‌ای باشد و درصورتی‌که خواب کامیون در پایانه بار بندرعباس مثل سابق به 15 و 20 روز ادامه پیدا کند مشکلات زیادی برای بخش حمل‌ونقل به وجود خواهد آمد.

به گزارش تین‌نیوز، پیش‌تر نیز یک فعال ترانزیتی نسبت به تغییر مسیر رانندگان ترانزیت از حمل بار بین المللی به حمل بار داخلی هشدار داده بود.

هزینه‌های ویزا و عوارض کشورهای مسیر آن‌قدر به بخش ترانزیت فشار آورده است که رانندگان ترانزیت بعضا مسیر خود را از حمل ترانزیت تغییر و به‌ سوی حمل‌های داخلی تغییر داده اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.