| کد خبر: 163861 |

در کمتر از دو ماه صورت گرفت:

◄ دستگیری قاتل یک راننده کامیون و کشف اموال مسروقه

قاتل راننده کامیونی که 28 بهمن ماه سال گذشته در حمله سارقان و راهزنان به کامیونش به قتل رسیده بود، دستگیر شد.

تین نیوز

قاتل راننده کامیونی که 28 بهمن ماه سال گذشته در حمله سارقان و راهزنان به کامیونش به قتل رسیده بود، دستگیر شد.

به گزارش تین‌نیوز،  بر اساس خبری که در این شبکه خبری در تاریخ 6 اسفند منتشر شد، این راننده که فضل‌الله انصاری نام داشت و ساکن شهرستان دورود لرستان بود در شامگاه ۲۸ بهمن ماه سال گذشته در محور اتوبان ساوه به مقصد خرمشهر مورد حمله و سوقصد سارقان و راهزنان قرار گرفت که این حادثه منجر به فوت راننده شد و تمامی محموله و بار کامیون مقتول نیز که شامل پروفیل و آهن‌الات بود، به سرقت رفت و پیکر وی پس از گذشت چهار روز داخل کامیون فاقد بار در پلیس راه کرمانشاه یافت شد.

حال و بعد از گذشت کمتر از دو ماه از وقوع این حادثه، معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتلان این راننده و کشف اموال مسروقه خبر داد.

 سرهنگ محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به دنبال کشف جسد یک راننده در داخل تریلی موضوع به جهت شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان با بررسی محل کشف جسد متوجه شدند که افراد ناشناسی تریلی را به محل کشف جسد منتقل نموده‌اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در تحقیقات از خانواده مقتول متوجه شدند که وی آخرین بار از اسلام شهر به طرف آبادان در حرکت بوده است، کارآگاهان با احتمال اینکه نامبرده مورد دستبرد سارقان قرار گرفته، مسیرهای احتمالی حرکت وی مورد بازبینی قرار دادند.

سرهنگ آمویی ادامه داد: در بررسی ماموران متوجه شدند سارقان در همدان کفی را از تریلی جدا و به منظور رد گم کردن کامیون و جسد را به شهر کرمانشاه منتقل کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با روشن شدن ابعاد تازه‌ای از پرونده و بررسی مجدد صحنه جرم فرد سابقه داری شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و انجام کار اطلاعاتی دو نفر از همدستان وی شناسایی و با تعقیب و مراقبت و رصد محل‌های احتمالی رفت و آمدهای آنان، در یک اقدام ضربتی هر سه متهم در استان همدان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: متهمان در بازجویی ضمن قبول قتل اعتراف نمودند که در شهر اراک زمانی که مقتول در کنار جاده در حال استراحت بوده، با شکستن شیشه وارد تریلی و با زدن چند ضربه به سر مقتول و بستن دست و پای وی کامیون را به استان همدان آورده و بعد از بعد از خالی کردن بار به منظور رد گم کردن کامیون و جسد را به کرمانشاه منتقل کرده‌اند.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری فرد مالخر خبر داد و گفت: در بررسی‌های بیشتر، ماموران متوجه شدن که متهمان چند وقت پیش با همین شیوه 22 تن آهن آلات دیگر را نیز در شهرستان رباط کریم به سرقت برده بودند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    همه این اتفاهای که میوفتد تقصیر شماست با گفتن این خبرهای بیخود با ابروی انها بازی میکنید کاری میکنید که عقده بشه در دل جوانها که کاری این جوری انجام بدن چون همه چیز مارو خارجی ها میبرن و جوانهای ما از دست بی کاری وبدبختی دست به همچین کاری میزنن

  • ناشناس 0 0

    حقشونه ک اعدام بشن تاعبرت بشه برای بقیه خدا نگذره از همچین آدمایی