| کد خبر: 162300 |

◄ آغاز طرح نظارت نامحسوس شبانه شبکه آزادراهی استان تهران

حضور انجمن صنفی رانندگان در کنار پلیس و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در اجرای این طرح قوت قلبی برای رانندگان خواهد بود.

تین نیوز

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی رانندگان بخش مسافر استان تهران از آغاز طرح نظارت نامحسوس شبانه شبکه‌ آزادراهی استان تهران در آستانه فرا رسیدن سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، بر اساس خبر و تصاویری که علیرضا مجیدی در فضای مجازی منتشر کرده است، با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی سال 1397، طرح نظارت شبانه شبکه آزادراهی استان تهران با مشارکت فرماندهی پلیس راه استان تهران و انجمن صنفی رانندگان مسافری تهران و اداره ایمنی ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، از پنج شنبه دهم اسفند آغاز شد.

وی با بیان این‌که این طرح ویژه در ساعات پایانی شب ( 3 تا 7 بامداد) در سطح شبکه آزادراهی و بزرگراهی استان با هدف نظارت بر رفتار ترافیکی رانندگان مسافری و کنترل موادری لاستیک، شیشه، چکش‌های داخل اتوبوس و دستگاه‌ سپهتن و انجام می‌شود، تاکید کرد: حضور انجمن صنفی رانندگان در کنار پلیس و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در اجرای این طرح قوت قلبی برای رانندگان خواهد بود.

به گزارش تین‌نیوز، مرتضی مرادی فعال بخش حمل‌ونقل مسافری جاده‌ای و از رانندگان پیشکسوت نیز در مورد این طرح گفت: یکی از مزایای اجرای این طرح آن است که با حضور و مشارکت انجمن صنفی انجام می‌شود که نشان از آن دارد که کم کم مسئولان متوجه شده‌اند در طرح‌های مربوط به رانندگان کشور باشد از وجود نمایندگان آنان نیز استفاده و نظر خواهی کنند.

وی افزود: مزیت دیگر آن است که این مسئله بار مسئولیت هیئت مدیره و مسئولان انجمن‌های صنفی را سنگین‌تر کرده و الزام حضور آنان را در هرجایی که پای منافع رانندگان درمیان است، می‌طلبد.

مرادی خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح رانندگان رفتارهای ترافیکی خود را به نمایش گذاشته و آن دسته از کسانی که اصالتا راننده نیستند و شان و منزلت یک راننده واقعی را رعایت نمی‌کنند و بقیه را زیر سوال می‌برند، شناسایی شده و درصورت تکرار تخلفات کارت هوشمند آنان ازطریق انجمن صنفی ابطال خواهد شد.

 

photo_2018-03-01_17-14-08

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.